سرویس: وبگردی
کد خبر: 61942
|
13:22 - 1395/10/09
نسخه چاپی

سردار نائینی در اردبیل؛

کشور امروز به نخبگان و سیاستمداران بصیر نیاز دارد/ به‌جای سران فتنه، دشمن از 9 دی درس گرفت/ جرم سران فتنه مشهود است نیازی به محاکمه نیست

کشور امروز به نخبگان و سیاستمداران بصیر نیاز دارد/ به‌جای سران فتنه، دشمن از 9 دی درس گرفت/ جرم سران فتنه مشهود است نیازی به محاکمه نیست
سردار نائینی، گفت: برخی نخبگان سیاسی که مسئولیت هم دارند با همراهی برخی سایت ها و هم سو با رسانه های بیگانه درصدد القا مطالبی از این نوع هستند که آیا بدون محاکمه می توان سران فتنه را حصر کرد این عده توجه ندارند جرم این افراد مشهود است و طبق قانون جرمی که مشهود باشد نیاز به محاکمه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار علي‌محمد نائینی امروز در مراسم 9 دی در مصلی اردبیل، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به نخبگان و سیاستمداران انقلابی و بصیر نیاز دارد، کسانی که قدرت درونی نظام را باور دارند و حماسه 9 دی را سرمایه برای خود می دانند.

وی با بیان اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب در مورد اعتماد به دشمن باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: نخبگان و سیاستمداران انقلابی در مقابل فشار و تهدیدات مقاومت و تدبیر می‌کنند و اقتصاد مقاومتی را دستور قرار داده و برابر جنگ نرم منفعلانه برخورد نمی کنند.

 دبیر ستاد بزرگداشت یوم الله حماسه 9 دی کشور، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن استحاله روحیه انقلابی جامعه ما و تضعیف باورهای اصلی مردم است.

وی افزود: تحریف مکتب امام دغدغه دیگری است، چرا که هستند کسانی که در عرصه انقلاب نقش آفرینی کردند اما امروز از پیمودن این مسیر خسته شدند و تاکید بر آرمان ها را کار ساز نمی دانند.

نائینی خط نفوذ را به عنوان بزرگترین تهدید دانست و خاطر نشان کرد: فتنه 88 خنثی شد اما دشمن دست از دشمنی برنداشته و با بررسی دلایل شکستش، از این فتنه درس می گیرد تا نظام را با چالش جدید مواجه کند.

دبیر ستاد بزرگداشت یوم الله حماسه 9 دی کشور،گفت: بصیرت و روشنگری جریانی مستمر و همیشگی است و کارگزاران و نخبگان و سیاستمدران کشور نیاز مند بصیرت و آینده نگری اند؛ بصیرتی که به معنای توانایی تشخیص درست مسائل است.  

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی اتفاق افتاد اما فتنه گران از واکنش عظیم مردمی آن درس نگرفتند؛ به طوری که در 25 بهمن 89برای انحراف افکار مردم و دفاع از بهار عربی فراخوان دادند و با فتنه جدید بیداری اسلامی را به چالش کشیدند  این جا بود که شورای امنیت ملی با حصر خانگی جلوی فتنه جدید را گرفت.

آزاد بودن سران فتنه به معنای ادامه بی ثباتی در کشور بود

این پژوهشگر افزود: همان مسائلی که در زمان فتنه 88 مطرح بود و احتمال به خطر افتادن امنیت ملی وجود داشت همچنان باقی است.

نائینی کشور گفت: برخی نخبگان سیاسی که مسئولیت هم دارند با همراهی برخی سایت ها و هم سو با رسانه های بیگانه درصدد القا مطالبی از این نوع هستند که آیا بدون محاکمه می توان سران فتنه را حصر کرد  این عده توجه ندارند جرم این افراد مشهود است و طبق قانون و همان گونه که در صحیفه امام، جلد 6، صفحه 459 راجع به سران رژیم پهلوی هم آمده جرمی که مشهود باشد نیاز به محاکمه ندارد.

وی افزود: بر اساس اصل 176 قانون اساسی، شورای امنیت ملی در جهت حفظ امنیت کشور برای حصر خانگی سران فتنه تصمیم گیری کرده که اقدامی تامینی است و رعایت سوابق اینها شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت یوم الله حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: فتنه گران دست از آشوبگری‌شان بر نمی داشتند و اعلام می کردند که هر هفته این آشوبها و فراخوان ها ادامه خواهد داشت، آیا می توان کشور را هر روز معطل کرد؛ آزاد بودن سران فتنه به معنای ادامه بی ثباتی در کشور بود به دلیل سوابق گذشته این آقایان با رافت اسلامی با آنها برخورد شد.

وی یادآور شد: مسئله فتنه88، دعوای انتخاباتی و دعوا بر سر نتیجه آراء و یا دعوای چند کاندید نبود، بلکه  اصل نظام را نشانه رفته بودند؛ مهار این فتنه بدون حضور مردم ممکن نبود؛ 9 دی دستاورد بزرگی داشت  وحدت جامعه را به نمایش گذاشت و باور دشمن به فروپاشی از درون را فروریخت، خودی و غیر خودی مشخص و معلوم شد چه کسانی پای نظام ایستاده اند و در لحظه تصمیم گیری می کنند.

نائینی افزود: با حماسه 9 دی نظام و کشور واکسینه و جریان مقاومت و بیداری تجدید حیات و سیاست مداران دنیا طلب و عمق دشمنی دشمن آشکار شد.

 وی با اشاره به اینکه انقلاب مخملی منجر به سقوط حکومت سیاسی 25 کشور و با فرصت انتخاباتی حکومت 18 کشور سرنگون کرده اند، تاکید کرد: اگر 9دی اتفاق نمی افتاد یا شاهد جابجایی و سقوط نظام بودیم و یا از امنیت کشور خبری نبود، امروز باید با داعش و منافق می جنگیدیم.

دبیر ستاد بزرگداشت یوم الله حماسه 9 دی گفت: 9 دی یک الگوی مناسب برای مردم و مسئولین کشور نیروهای مومن انقلابی برای مواجه با تهدیدات و چالش های جدید است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد