سرویس: وبگردی
کد خبر: 62057
|
16:31 - 1395/10/12
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری گرمی:

توانمندی‌های بانوان شهرستان گرمی شناسایی شود

توانمندی‌های بانوان شهرستان گرمی شناسایی شود
سرپرست فرمانداری گرمی گفت: دفتر بانوان این شهرستان با ایجاد کارگروه ویژه بانوان، نسبت به بررسی توانمندی‌ها و قابلیت‌های بانوان اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،سرپرست فرمانداری گرمی گفت: دفتر بانوان این شهرستان ویترین نباشد و با ایجاد کارگروه ویژه بانوان نسبت به بررسی توانمندی‌ها و قابلیت‌های بانوان اقدام کنند.

 

ابراهیم امامی در جلسه امور بانوان شهرستان گرمی گفت: مشارکت بانوان در برنامه‌های اجتماعی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه صنایع تولیدی و اجرای مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی بانوان در اولویت قرار‌ گیرد.

 

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات صنایع دستی به ویژه گلیم بافی در دستور کار است، اظهارکرد: دستگاه‌های دولتی ایجاد بازارهای ویژه تولیدات بانوان را در برنامه کاری خود قرار دهند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی گفت:  بانوان علاقه‌مند برای ایجاد تشکل‌های مردم‌نهاد بانوان پیش‌قدم شوند و ورود قانونی سمن‌ها در حوزه‌های مختلف زمینه توسعه شهرستان را فراهم می‌کند.

 

فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل هم گفت: ممانعتی برای حضور بانوان در برنامه‌های مختلف وجود ندارد و باید بانوان خودشان پیش‌قدم باشند.

 

محمدلو اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اداری به نقش بانوان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اهمیت داده و در برنامه‌ها ورود پیدا کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد