سرویس: سیاسی
کد خبر: 62079
|
12:18 - 1395/10/13
نسخه چاپی

يادداشت/ سليمان عليزاده

سخنی با سیاسیون!

سخنی با سیاسیون!
وقتی مردم در عمل دستاوردی مشاهده نکنند و اهداف در سفره مردم و معیشت آنها نتواند ملموس باشد آن موقع احزاب میشود بازی با کلمات!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، مردم به نان شب محتاجند! یک عده هم سکاندار احزاب و یک عده نان خور احزاب و برخی هم8 سینه چاک هستند!

همانطور که در مناطق کوچک و شهرستانها ،به مانند منطقه مغان! طایفه گرایی و خویشاوند گرایی، ابزاری برای پیروزی در انتخابات شده ، در کلانشهرها، احزاب و تشکلها و جناح ها نیز با همین نیت! اما با روشی دیگر، مردم را در انتخابات بازی می دهند.

اصولگرا زمانی معنا پیدا میکند که در عمل، اصول و اهداف دولتمردان، رفاه مردم و رضای خداوند باشد.

اصلاحات زمانی مفهوم پیدا میکند که تبیعض کنار گذاشته شود وقوانین مرسوم در عزل و نصب ها اصلاح شود و بر معیار شایسته سالاری باشد، اعتدال و تدبیر و امید زمانی مفهوم می یابد که تعادل در جامعه برقرار باشد، تعادل در اقتصاد و معیشت مردم ،تدبیر در راستای رفع معضلات جامعه، و البته امید واهی جای خود را به انگیزه جوانان برای ادامه تحصیل ،انگیزه برای ازدواج و تشکیل خانواده دهد، به قول استاد دانشور این اصولگرا و اصلاحات کیلویی چند؟!

وقتی مردم در عمل دستاوردی مشاهده نکنند و اهداف در سفره مردم و معیشت آنها نتواند ملموس باشد آن موقع احزاب میشود بازی با کلمات! اگر رضایت مردم و خواسته و مطالبات بحق مردم برآورده نشود! تلاش احزاب دعوا بر سرقدرت است، همه اینها بازی با افکار مردم است، رهبر معظم در مقابل برخی سیاست بازان خناث! بسیار تنهاست و فقط به پشتوانه و حمایت مردم و لطف و عنایت خداوند امیدوار هستند.

ما فرزندان ایرانیم، از دیار مردمان غیور آذربایجانیم، تعصب و غیرت و میهن پرستیمان بر ما حکم میکند در زمان لزوم از خاک و ناموس و وطنمان در مقابل متجاوزگران فرصت طلب دفاع کنیم.برای مردم صلح و امنیت که شکر خدا پابرجاست،،مهم است نیاز اساسی، اما در کنار امنیت جانی، باید امنیت شغلی، تحصیلی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز جزو نیازها و دغدغه های مردم است فراهم باشد،اگر چنین شود اصولگرا و اصلاحات مفهوم و معنا پیدا میکند ،بین مردم ،ارزش و اقتدار بدست می آورد ،آنهایکه نان خور جناح بازی و احزاب و تشکلها هستند و رضای خداوند و خلق الله برایشان مهم نیست همان های هستند که مهندسی این سیاست را بر عهده دارند و عوامفریبی میکنند.

اما حقیت این است جهان بر گرد دو حزب میچرخد! حزب الله و حزب شیطان. و خداوند در قران فرموده؛ حزب خدا همیشه غالب است، اما امان از حزب شیطان که  در دنیای پرنشیب و فراز قدرت و طمع، عده ای را پرچمدار و پیش رو حرکاتی میکند که مردم را بر گرد دایره سیاست جمع میکند ،اگر واقعا دلسوز هستید! مردم را گرد سفره های نان گرد آورید! مردم را شرمنده یکدیگر نکنید، جوان را نا امید و بی انگیزه نکنید، امید را در جوانان شعله ور سازید، آمار طلاق و اعتیاد به مواد مخدر را پایین بیاورید، آمار ازدواج را بالا ببرید! البته نه با شعار، عوامفریبی، تحریک احساسات، حزب و سیاست بازی، بلکه در عمل مردم بتوانند آن را لمس کنند و برایشان عملکردهای مسئولان هویدا باشد، با حلوا، حلوا گفتن هم دهن شیرین نمی شود، شکم گرسنه ای هم سیر نمی شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد