سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62173
|
22:09 - 1395/10/15
نسخه چاپی

معاون اداره بهزیستی سرعین:

بهزیستی سرعین کودکی را قال نگذاشته/غربالگری بینایی و شنوایی 40 کودک سرعینی

بهزیستی سرعین کودکی را قال نگذاشته/غربالگری بینایی و شنوایی 40 کودک سرعینی
معاون اداره بهزیستی سرعین با رد ادعای عضو شورای شهر مبنی بر "بهزیستی کودکان سرعین را قال گذاشت" گفت:کارشناس ما از صبح تا ظهر 40 کوک سرعینی را مورد غربالگری شنوایی و بینایی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،معاون اداره بهزیستی سرعین با تکذیب خبر((بهزیستی کودکان سرعین را قال گذاشت))گفت:کارشناس ما از صبح تا ظهر 40 کودک سرعینی را مورد غربالگری شنوایی و بینایی قرار دادند.

مهدی دیارمند  افزود: اداره بهزیستی سرعین برای سنجش بینایی و شنوایی کودکان با انتشار اطلاعیه ای در فضای مجازی و گروه های تلگرامی ساعت ویزیت را 9 صبح تا 1 ظهر چهارشنبه 15 دیماه اعلام کرده بود.

دیارمند تصریح کرد: از ساعت 7 الی 10 صبح چهارشنبه 15 دیماه کارشناسانی را که از  بیله سوار به سرعین دعوت کرده بودیم، 20 کودک را مورد غربالگری قراردادند.

وی در ادامه گفت: بعد از عدم مراجعه مردم در ساعت مقرر، این کارشناسان  روانه روستای کلخوران شده  و 20 کودک را نیز در این منطقه مورد غربالگری قرار داده و به کار خود خاتمه دادند.
وی با اشاره به اینکه این اداره در آذرماه نیز چندین مورد غربالگری شنوایی و بینایی را در سرعین اجرا کرده است اظهار کرد: اداره بهزیستی شهرستان سرعین فیش های ویزیت را در اختیار  فرمانداری  جهت مشاهده عموم قرار داده است.
معاون اداره بهزیستی سرعین با انتقاد از عضو شورای شهر گفت: اداره بهزیستی سرعین به دلیل نبود امکانات غربالگری شنوایی و بینایی مجبور است از دیگر شهرستان کارشناسانی  را دعوت کند و از این عضو شورای شهر  تقاضا می شود به جای انتقاد بی مورد، تجهیزات مورد نظر را برای شهر توریستی سرعین تهیه کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سرعین گفته بود که برای انجام سنجش بینایی وشنوایی کودکان به این اداره مراجعه کردم اما هیچ گونه خدماتی در این خصوص انجام نشد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد