سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62176
|
01:33 - 1395/10/16
نسخه چاپی

بانوان، قربانی جریانهای فمنیستی

 بانوان، قربانی جریانهای فمنیستی
فمنیسم؛ نظریه ای است که اعتقاد دارد زنان باید به فرصتها و امکانات مساوی با مردان در تمامی جنبه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دست پیدا کند اما از آنجاکه امروزه در کشورمان به این اصول بیشتر توجه شده است زمینه انحراف خانوادگی، ترویج طلاق و خیانت و کم کردن ارزش مادری هم بنا به خواسته غرب افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، واژه فمینیسم از ریشه Feminine (به معنى زن آسا، زنانه، مونث ) است که در اصل از زبان فرانسه و نهایتا از ریشه femina  گرفته شده است.

فمینیسم در دو معنای نزدیک به هم در زبان انگلیسی به کار می رود در معنای نخست فمینیسم عبارت است از نظریه ای که معتقد است که زنان باید به فرصتها و امکانات مساوی با مردان در تمامی جنبه های سیاسی , اقتصادی و اجتماعی دست پیدا کنند.

یکی از شعار های فریبنده که در افق فکری اومانیسم خودنمایی می کند، حقوق زنان و حمایت از آن ها است. حمایت از زن اگر به دور از فریبکاری باشد، ارجمند است زیرا در مکتب اسلام زن جایگاه ویژه ای دارد؛ ولی متاسفانه آنچه در جوامع غیر دینی و غیر اسلامی مطرح می شود شکستن کرامت و حرمت و جایگاه زنان است با نام "فمنیسم ".

حال فاسد کردن جامعه اسلامی یکی از اصلی ترین راهکارهای غرب برای رسیدن به اهدافش است که رویه فمنسیم و زیر سوال بردن عنوان مادری و همسرداری را پیش گرفته است تا از این طریق بتواند زیرکانه رفته رفته با نفوذ در قلب ایران؛ اسلام را تحت الشعاع قرار داده و منجر به ترویج بی حجابی و بدحجابی در جامعه شود؛ تهاجمی که خانواده ها را با لالایی خود به خواب برده و مسئولان را در اغما فرو برده است.

در واقع بازوی قوی تبلیغاتی دشمن یعنی ماهواره ها و شبکه های اجتماعی و دیگر آلات فضای مجازی توانست به خوبی ماموریت خود را اجرایی کند و ابتذال را در نهاد خانواده خصوصاً در بین بانوان بنیادی کند.

جنگ رسانه ای غرب حربه ای است که توانست با مطرح کردن جریان های فمنیستی نسبت به تخریب نقش مادری دست پیدا کند و زنان را به ابتذال و فساد تشویق کرده تا دیگر پایبند یک خانه و یک مهر مادری زیبا نباشند.

جنگ علیه خانواده با هدف تخریب این بنیان مقدس و با سناریوی بلند طراحی شد که توانست افرادی با شخصیت های متفاوت تربیت کند و نقش بانوان را در پازل جدید به گونه ای که میخواهد بچیند.

متاسفانه دشمنان توانسته است عفت و حیای جامعه را وارونه کنند و قبح گناه را بشکنند تا تقدس را از زن و مهر را از مادر برای رسیدن به خیانت بگیرند، اقدامی که خواسته و ناخواسته دشمن را به هدف نهایی خود رساند و امروز جامعه را درگیر خود کرده است.

هدف فمنیسم به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، مسئله زن و خانواده یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است که با ترویج طلاق و خیانت و کم کردن ارزش مادری و همسری و تشویق بانوان به نداشتن فرزند یا فرزند کمتر ساختار کلی جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و لازم است تا مسئولان فرهنگی برای پیشگیری از فعالیت جریان‌های فمنیستی اقدامات شایسته ای انجام دهند.

یادداشت: فاطمه محمدی

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد