سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62213
|
14:37 - 1395/10/17
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

گور خوابی با شعار حقوق شهروندی سازگار نیست

گور خوابی با شعار حقوق شهروندی سازگار نیست
امام جمعه نیر گفت: پدیده گور خوابی با شعار حقوق شهروندی سازگار نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اخیراً از منشور حقوق شهروندی رونمایی شد اما این موضوع جای سوال دارد که چگونه منشور را ارائه می‌دهند اما به موضوعاتی مانند گور خوابی و معیشت شهروندان رسیدگی نمی‌شود که این دو موضوع باهم تضاد دارند.

 

وی گفت: یکی از اصل های حقوق شهروندی بهره مندی مردم از مسکن است و وجود حتی یک نفر گورخواب هم در نظام جمهوری اسلامی قابل قبول نیست و نباید دست دشمنان بهانه داد و زنده به گور شدن مردان در عصر حاضر لکه ننگی است برای نظام.

 

 

امام جمعه نیر افزود: این‌ معضلات اجتماعی چهره جامعه را بد جلوه داده و موجب سو استفاده بیگانگان و دشمنان می‌شود مردم نیز زمانی که ببینند مشکلات هنوز حل نشده است دلسرد می‌شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل گرانی و فقر در سطح جامعه بیان داشت: در حال حاضر برخی افراد در جامعه ما توانایی تهیه نان، گوشت و مرغ را ندارند و برخی طی چندین ماه گذشته توانایی مالی برای خرید گوشت هم نداشته‌اند.
 

خطیب جمعه نیر اضافه کرد: انتظار مردم از دولت این است که با گرانی به شدت برخورد کرده و ریشه بیکاری را خشک کند تا جوانان ما از بلاتکلیفی رهایی یابند.

 

وی اظهار داشت: مردم از دولتمردان و دست اندرکاران انتظار جدی دارند که جلوی گرانی افسار گریخته که امروز در جامعه دیده می‌شود را بگیرند.

 

امام جمعه نیر تصریح کرد باید مسئولان به فکر ملت باشند و دنیای آنها میز و تریبون نباشد. چرا باید شاهد افزایش قیمت در برخی از کالا های اساسی مردم باشیم؟ افزایش قیمت ها به مردم شوک وارد کرده است چرا باید مردمی که اینقدر پشتیبان نظام و انقلاب هستند در تامین معیشت خود در فشار باشند؟!

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد