سرویس: اجتماعی
کد خبر: 62225
|
20:29 - 1395/10/17
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

کشف حجاب پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام بود/رمز موفقیت انسان علم و معرفت است

کشف حجاب پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام بود/رمز موفقیت انسان علم و معرفت است
امام جمعه گرمی گفت: کشف حجاب توطئه استعماری بود که در تاریخ معاصر کشور به شکل رسمی و قانونی اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت عموم به تقوا گفت: کلید و رمز موفقیت انسان علم و معرفت است.

 

وی با اشاره به توطئه کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی اظهار کرد: اقدامات رضاخان در این جهت، واکنش و مخالفت‌های مردمی را به رهبری روحانیت باعث شد که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به سرکوب قیام مسجد گوهرشاد و کشتار مردم مظلوم اشاره کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین صفری با انتقاد از وضعیت نامناسب حجاب زنان در جامعه گفت: برخی زنان هر روز بدون اینکه تذکری به انها داده شود با یک آرایش و لباس جذاب در جامعه ظاهر می شوند که گویا نمایشگاه عرضه زنان بی حجاب است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی نمی‌توانند حجاب را تحمل کنند، بیان کرد:‌ حقیقت آن است که آنان می‌دانند با برهنگی و گسترش چنین فرهنگی در بین مردم، خانواده نابود می‌شود و ریشه دین ازبین می‌رود.

 

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه کشف حجاب دسیسه استعمارگران در جهت تضعیف اسلام بود، افزود:  یکی از پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام، توطئه استعماری کشف حجاب بود که در تاریخ معاصر کشورمان به شکل رسمی و قانونی اتفاق افتاد.

 

وی  به دو موضوع گور خوابی و دعوای رسانه‌ای مسئولان اشاره کرد و افزود:  این‌ها شایسته نظام اسلامی نیست و معضلاتی است که چهره جامعه را بد جلوه داده و موجب سوء استفاده بیگانگان و دشمنان می‌شود.

 

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرستان گرمی دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی در عرصه های مختلف برای پیشرفت دارد که می توان با استفاده از این داشته ها زمینه توسعه را فراهم کرد، افزود: یکی از این راهها شناسایی نخبه ها و ایجاد بانک جامع اطلاعات توسعه شهرستان برای مدیریت و هدایت درست نیروی انسانی متناسب با نیاز جامعه و منطقه است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد