سرویس: اقتصادی
کد خبر: 62228
|
21:59 - 1395/10/17
نسخه چاپی

مدیر جهاد کشاورزی گرمی:

پروژه ملی سد گیلارلو تا شروع فصل زراعی سال آینده به بهره برداری می رسد

پروژه ملی سد گیلارلو تا شروع فصل زراعی سال آینده به بهره برداری می رسد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، پروژه تا شروع فصل زراعی سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،‌ عظیم احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی در جریان بازدید از سد گیلارلو که بهمراه آصفی، مدیر عامل پروژه و مسئول زراعت جهاد کشاورزی صورت گرفت، گفت:‌ پروژه سد گیلارلو جزوه پروژه شاخص سال 95 گرمی است.

 

وی اظهار کرد: رعایت استانداردهای فنی مهندسی در پروژه  ملی سد گیلارلو در تمامی مسائل و تخصصها الزامی است و پیمانکار این پروژه این موضوع را مد نظر قرار دهد.

 

دکتر احمدی پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تامین اعتبار بموقع، پروژه تا شروع فصل زراعی سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی گفت: همه ی ما باید در قبال کارهای محوله احساس مسئولیت کنیم و با جدیت و سالم کاری در اتمام و به ثمر رسیدن موفقیت آمیز این پروژه عظیم ملی که نشان افتخار و اعتبار شهرستان گرمی خواهد بود کوشش کنیم.

 

وی از پیمانکار وعوامل دست اندر کار این پروژه خواست در کنار پیشرفت فیزیکی به رعایت نکات فنی تخصصی هم توجه کنند تا کشاورزان تلاشگرو زحمتکش هزینه های غفلت و قصور از این موضوع را در چند سال بعد بهره برداری را متحمل نشوند. 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد