سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62262
|
16:21 - 1395/10/18
نسخه چاپی

در سایه بی تدبیری مسئولان؛

تانکر حمل آب روستائیان به اداره کل واگذار شد

تانکر حمل آب روستائیان به اداره کل واگذار شد
در سایه بی تدبیری برخی از مسئولان شهرستان تانکر حمل آب مورد نیاز روستائیان به علت بازنشستگی راننده آن به مرکز استان واگذار شده است در حالی که این تانکر متعلق به شهرستان مشگین‌شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، شهرستان مشگین‌شهر از جمله مناطق محروم جامعه است که برخی از روستاها همچنان از حداقل امکانات مورد نیاز برای زندگی محروم هستند  به طوری که معمولاً در روستاهای دور دست شهرستان مردم با مشکل کمبود آب مواجه هستند که معمولاً برای تامین آب مورد نیاز روستائیان از تانکر حمل آب استفاده می‌شود.

 

برابر اخبار به دست آمده اخیراً راننده تنها تانکر حمل و آب شهرستان بازنشسته شده و تانکر آب شهرستان در سایه بی تدبیری مسئولین مربوطه شهرستان به مرکز استان انتقال داده شده و در پارکینک اداره کل خاک می‌خورد به طوری که اخیراً برای آب رسانی به یکی از روستاهای شهرستان مجبور شدند از مرکز استان درخواست تانکر آب کنند تا به مردم روستاهای این شهرستان آبرسانی کند.

 

با توجه به اینکه بیکاری در شهرستان بیداد می‌کند چرا نباید به جای راننده بازنشسته یک جوان از بین هزاران جوان بیکار شهرستان را که از صبح تا شب در خیابان‌های این شهر قدم می‌زنند را جذب و در جهت خدمات رسانی به روستائیان زحمت‌کش استفاده کنند.

 

متاسفانه برخی از مسئولان شهرستان ساده‌ترین راه را برای مدیریت انتخاب می‌کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند لذا این مسئول به جای تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای جابجایی تانکر آب شهرستان آن را به مرکز استان انتقال داده‌اند و بار مسئولیت این تانکر را از دوش خود برداشته است.

 

از آنجایی که این تانکر آب متعلق به شهرستان مشگین‌شهر است لذا امید است مسئول مربوطه اقدام به بازگرداندن تانکر واگذار شده به استان کنند تا در خدمت مردم این شهرستان خصوصاً روستائیان زحمت‌کش باشد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد