سرویس: وبگردی
کد خبر: 62278
|
10:38 - 1395/10/19
نسخه چاپی

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل در گفتگو با سبلانه؛

فاصله زیاد راه‌های استان اردبیل با استاندارد جهانی/ شناسایی 167 نقطه حادثه خیز در جاده داخل کشت و صنعت مغان/ عده‌ای مظلومانه در این جاده جان می‌دهند

فاصله زیاد راه‌های استان اردبیل با استاندارد جهانی/  شناسایی 167 نقطه حادثه خیز در جاده داخل کشت و صنعت مغان/ عده‌ای مظلومانه در این جاده جان می‌دهند
رئیس پلیس‌راه استان اردبیل، گفت: راه های استان اردبیل فاصله زیادی با استانداردهای جهانی و راه ایمن دارد، مخصوصا راههای مواصلاتی شمال این استان، که در بحث ارتقای ایمنی، زیاد کار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت فتاحی در گفتگویی، با بیان اینکه استان اردبیل سال گذشته در کاهش تصادفات جاده ای رتبه اول را کسب کرد، اظهار کرد: در 9 ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش تصادفات داشتیم.

وی در خصوص وضعیت راههای مواصلاتی شمال استان اردبیل، افزود: راه های استان اردبیل فاصله زیادی با استانداردهای جهانی و راه ایمن دارد مخصوصا راههای مواصلاتی شمال استان اردبیل که در بحث ارتقای ایمنی کار زیادی دارد.

به گفته رئیس پلیس‌راه استان اردبیل، 27 نقطه حادثه خیز در این استان شناسایی شده است که حدود 20 مورد از این تعداد در نزدیک شمال استان است؛ لذا باید در رفع مشکلات این نقاط حادثه خیز تسریع شود.

فتاحی تصریح کرد: با توجه به اینکه جاده پارس‌آباد مغان یکی از راه های حادثه خیز استان اردبیل بوده و بیشترین تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده است، گفت: 14 نقطه حادثه خیز درجاده پارس آباد (از تونل آزادگان تا سربند) شناسایی شده است که نیاز به ایمن سازی دارد.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل، جاده داخل کشت و صنعت مغان است که امسال جان 7 نفر را گرفته است.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل، تصریح کرد: 167 نقطه حادثه خیز در جاده داخل کشت و صنعت مغان احصا کردیم، متاسفانه متولی ندارد و مظلومانه عده ای جان می دهند؛ این نقاط در کمیسیون ایمنی راه و شورای ترافیک استان اردبیل تصویب و برای رفع مشکل ابلاغ شده است اما تا کنون قدمی برای رفع مشکل برداشته نشده است.

وی تاکید کرد: اگر منبعد داخل کشت و صنعت مغان تصادفی منجر به فوت شود مسئولان ذیربط دخیل خواهند بود و قصور آنان قابل بخشش نیست و پیگرد قانونی دارد.

 

تصادف دو روز پیش سه خودرو در جاده اختصاصي كشت و صنعت مغان

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد