سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62289
|
13:09 - 1395/10/19
نسخه چاپی

مدیر کارگاه قرارگاه سازندگی سپاه در اردبیل مطرح کرد؛

هدف قرارگاه خاتم کمک به دولت در جهت رفع مشکلات مردم / از 9 پروژه در دست اجرا تنها 3 پروژه تامین اعتبار شده است

هدف قرارگاه خاتم کمک به دولت در جهت رفع مشکلات مردم / از 9 پروژه در دست اجرا تنها 3 پروژه تامین اعتبار شده است
مدیر کارگاه قرارگاه سازندگی سپاه در اردبیل گفت: تاکنون بالغ بر 17 پروژه در سطح استان اردبیل شروع شده است و در حال حاضر 9 پروژه در در حال اجراست که تنها 3 پروژه آن تامین اعتبار و پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین،جعفری مدیر کارگاه قرارگاه سازندگی سپاه در محور مشگین‌شهر-اردبیل گفت: هدف از تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه کمک به دولت در جهت کمک رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه این قرارگاه در سال 68 ایجاد شده است گفت: قرارگاه سازندگی سپاه در سال 70 فعالیت خود را در سطح استان اردبیل آغاز کرده است و تاکنون بالغ بر 17 پروژه در سطح استان اردبیل را آغاز کرده است.

 

جعفری افزود: این قرارگاه تاکنون هیچ پروژه‌ای را نیمه کاره رها نکرده است و بدون توجه تامین یا عدم تامین اعتبار فعالیت خود را ادامه داده است؛ به طوری که برخی پروژه‌ها نزدیک به 10 سال از افتتاح آن سپری شده ولی هنوز اعتبار آن به قرارگاه پرداخت نشده است.

 

وی تاکید کرد: در طول 10 روز گذشته 140 میلیون ريال برای ایمنی و نصب علائم محورها هزینه و نصب شده است.

 

جعفری گفت: نزدیک به یک هزار نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند که مستقیماً از قرارگاه حقوق می‌گیرند و در حال حاضر 9 پروژه در دست اجراست که تنها 3 پروژه تامین اعتبار شده است که از اعتبار آنها برای تکمیل سایر پروژه‌ها استفاده می‌شود.

 

وی افزود: طبق قرارداد 43 کیلومتر جاده در حال اجراست که می‌بایست کل این مسیر بعد از تکمیل افتتاح شود لذا هنوز جاده افتتاح نشده است و برای نصب علائم و خط کشی 12 میلیارد ريال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین تکمیل می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد