سرویس: سیاسی
کد خبر: 62325
|
13:00 - 1395/10/20
نسخه چاپی

اعتراض اهالي روستاي هزاركندي از بی مهری مسئولان به این روستا + عكس

 اعتراض اهالي روستاي هزاركندي از بی مهری مسئولان به این روستا + عكس
جمعی از اهالي روستاي هزاركندي شهرستان پارس آباد نسبت به بی مهري مسئولان در عدم تعيين و تكليف ابقا يا رفتن اين روستا اعتراض کرده و خواستار حل اين مشكل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، به دنبال بی مهري مسئولان در عدم تعيين و تكليف ابقا يا ماندن روستاي هزاركندي پارس آباد، روز گذشته جمعی از اهالي اين روستا به نشانه اعتراض در حاشيه جاده نزديك پاسگاه سوآباد جمع شده و خواستار حل اين مشكل كه چند سالي است يقه آنها را گرفته شدند.

جمعي از اهالي اين روستا مي گويند: در حالي كه چندين سال است در روستاي هزاركندي سكني گزيده اند اما طي سالهاي اخير هر بار از اينكه سند زمين هاي اين روستا متعلق به شركت كشت و صنعت مغان بوده و اهالي روستا بايد از اين محل نقل مكان كنند، خبر مي دهند و اين موضوع باعث شده تا چرخه روزگار بر ما تنگ شود.

اين اهالي افزودند: مسوولان استاني و شهرستاني بارها در جلسات و محافل خبر از انتقال روستا و حتي خبر از ابقا روستا داده اند، اما تا كنون در عمل اقدام خاصي مشاهده نشده است و اين در حالي است كه اين بلاتكليفي باعث شده مجوز ساخت و ساز، عمليات گاز رساني و طرح هادي در اين روستا عملا متوقف شود.

اين اهالي ساكن روستاي هزاركندي تاكيد كردند: ما تنها خواستار تعيين تكليف هر چه سريع تر اهالي مبني بر ابقا يا رفتن روستا هستيم و اين خواست همه اهالي است.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد