سرویس: ورزشی
کد خبر: 62328
|
13:42 - 1395/10/20
نسخه چاپی

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل در گفتگو با سبلانه مطرح کرد؛

میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا، فرصتی برای گسترش توریسم ورزشی

میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا، فرصتی برای گسترش توریسم ورزشی
رئیس هیأت والیبال استان اردبیل، میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا را فرصتی مناسب برای گسترش توریسم ورزشی دانست.

نادر فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، میزبانی اردبیل از مسابقات والیبال امیدهای آسیا را فرصتی مناسب برای گسترش توریسم ورزشی دانست و گفت: باید در این زمینه برنامه‌ریزی جامع و کامل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل، تنها یک رویداد ورزشی نیست، اظهار کرد: با توجّه به جاذبه‌های متعدّد گردشگری در این استان، در کنار توریسم ورزشی می‌توان با معرفی جاذبه‌های تفریحی، گردشگری و تاریخ دیرینه اردبیل به دنیا و جذب گردشگران خارجی، اقتصاد استان را رونق بخشید.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل، تصریح کرد: میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا که از تأثیرگذارترین رویدادهای ورزشی استان محسوب می‌شود، در تقویم کنفدراسیون والیبال به ثبت رسیده و قطعی است.

فلاحی از آماده‌سازی دو سالن ورزشی تختی و رضازاده اردبیل برای میزبانی از این مسابقات خبر داد و گفت: در این مسابقات ۳۲۰ نفر از کشورهای آسیایی حضور خواهند داشت.

وی از استاندار اردبیل خواست با تخصیص اعتبارات لازم زمینه پخش زنده تلویزیونی این رویداد ورزشی در ۱۶ کشور آسیایی مهمان را فراهم کند تا در بازتاب جهانی این مسابقات از شبکه‌های تلویزیونی 16 کشور جهان، مشکلی نداشته باشیم.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل، گفت: استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان و مازندران کاندید میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا، بودند که از بین آنها اردبیل برای این میزبانی انتخاب شد.

مسابقات والیبال امیدهای آسیا به مدت هشت روز از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به میزبانی اردبیل برگزار و تیم‌ها نیز از ۹ اردیبهشت‌ماه پذیرش می شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد