سرویس: وبگردی
کد خبر: 62361
|
09:29 - 1395/10/22
نسخه چاپی

نظر شماره 7 جدید پرسپولیس درباره علی پروین

نظر شماره 7 جدید پرسپولیس درباره علی پروین
سروش رفیعی گفت: پیراهن شماره 7 را می پوشم و امیدوارم لیاقت پوشیدن این شماره را داشته باشم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازمشرق سروش رفیعی پس از پیوستن به پرسپولیس گفت: همچنین ذهنیتی را داشتم که در اروپا به فوتبالم ادامه دهم و بیرون از کشور بازی کنم و بایک شرایط خوب هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فنی سیر صعودی داشته باشم. در این برهه زمانی برای بازی در خارج از کشور نرفتم.

 
وی افزود: با توجه به اینکه بازیکن آزاد بودم. من سال ها در مدرسه فوتبال افشین پیروانی در شیراز بودم و از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم. می خواستم که این اتفاق رخ دهد و خوشحالم که اینطور شد. در فوتبال حرفه  ای گاهی اوقات نمی شود با قلب تصمیم گرفت.احساس کردم در حال حاضر شرایط خوبی فراهم است. از تصمیمی که گرفتم خوشحالم و امیدوارم در کنار دوستان در پرسپولیس موفقیت های خوبی را کسب کنیم.
 

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: من با دلم به پرسپولیس آمده ام و تا زمانی که احساس کنم موثر هستم در پرسپولیس باقی می مانم. با این نیت آمدم و به دنبال قرارداد سنگین نبودم. تمام تلاشم را می کنم تا پشتوانه ای به نام پرسپولیس به آن چیزهایی که می خواهم برسم. خوشحالم که هواداران پرسپولیس با تمام قلبشان من را قبول دارند.

وی درباره پوشیدن شماره 7 گفت:حضور علی پروین در پرسپولیس به من انرژی مثبتی داد. پیراهن شماره 7 را می پوشم و امیدوارم لیاقت پوشیدن این شماره را داشته باشم. شماره 7 شماره مورد علاقه من است و به من انرژی مثبت می دهد. شخصا این شماره را دوست دارم. این انرژی مثبت و ذهنیت خوب انشاالله ذهنیت های شما را مبنی بر اینکه این شماره خوش یمن نیست عوض کند.
 
رفیعی خاطرنشان کرد: از شما و لطف هواداران تشکر می کنم. یکی از مهم ترین دلایل حضور بازیکنان در یکسری از تیم ها  هوادارانشان هستند. حمایت هواداران پرسپولیس را دیده ام. من به خاطر اینکه با تراکتور قرارداد داشتم نمی توانستم واضح صحبت کنم و نظرم را بگویم. امیدوارم که در این تیم بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و با دعوت به تیم ملی مثل پرسپولیس بدرخشم. این سعادتی است که بتوانم درخششم را در تیم ملی و پرسپولیس با هم نشان دهم.
 

وی افزود: من با قلبم به پرسپولیس آمدم و امیدوار هستم با تمام توان و فنی که دارم در اختیار کادر فنی باشم و آن چیزی را که سرمربی می‌خواهد برای پرسپولیس اجرا کنم.

رفیعی گفت: پرسپولیس تیمی است که همیشه باید بازیکنان خوبی داشته باشد و این سعادت نصیب من شده که یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس باشم و ان‌شاءالله بتوانم از پس مسئولیت سنگینی که به من محول شده به خوبی بربیایم. به مرحله بعد هم صعود به جام جهانی است که یک کار بزرگ محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.
 
منبع: تابناک

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد