سرویس: اجتماعی
کد خبر: 62379
|
16:16 - 1395/10/22
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد خبر داد

17 واحد صنفی متخلف در پارس آباد پلمپ شد

17 واحد صنفی متخلف در پارس آباد پلمپ شد
فرمانده انتظامی پارس آباد مغان از پلمپ تعداد 17 واحد صنفی متخلف به دليل نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت مقررات در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل از آران مغان، سرهنگ حسين بهمني با اعلام اين مطلب گفت: برای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف، توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان پارس آباد اجرا شد.

وی افزود: در همین ارتباط، پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پارس آباد با همکاری اتحادیه مربوطه و اتاق اصناف، از تعدادي واحد صنفی در پارس آباد مغان بازدید كرد که در اين زمينه 17 واحد صنفی به دليل نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت مقررات پلمپ شد.

فرمانده انتظامی پارس آباد مغان در ادامه گفت: در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی روزهاي گذشته، يك دستگاه سواري پژو 405 با يك ميليون 400 هزار تومان خلافي و يك دستگاه پژو 206 با خلافي يك ميليون و 150 هزار تومان جریمه پرداخت نشده توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

بهمني از کشف و ضبط 170 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و کشف چهار فقره سرقت و دستگیری شش نفر سارق در این ارتباط خبر داد و افزود: همچنین ماموران نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد، در مدت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و چهار نفر کلاهبردار شدند.

فرمانده انتظامی پارس آباد مغان با بیان اینکه پلیس شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد با متخلفان و مجرمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست، انتقاد ها، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز با دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد