سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62405
|
14:13 - 1395/10/23
نسخه چاپی

مجلس بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در گیوی برگزار شد

مجلس بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در گیوی برگزار شد
مجلس ارتحال و آیین بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز شهرستان کوثر، گیوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، حجت الاسلام عسگر بیگی، امام جمعه شهرستان کوثر امروز پنجشنبه در این مراسم، آیت الله هاشمی را یار دیرین مقام معظم رهبری خواند و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی تنها یک سیاستمدار محبوب نیست بلکه یار ولی فقیه و عالمی بزرگ بود.

وی همچنین حضور گسترده مردم ایران در تشییع پیکر ایت الله هاشمی را نماد و نشان وحدت دولت و مردم دانست و از حضور گسترده مردم شهرستان کوثر در مجلس ارتحال آن مرحوم قدردانی کرد.

خطیب جمعه کوثر گفت: هاشمی متعلق به نظام است و دشمنان بدانند ملت ایران اجازه نخواهند داد با تظاهر به دوستی با هاشمی به اهداف هاشمی كه همان اعتدال و وحدت بود ضربه بزنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر تصریح کرد: این عالم مجاهد مردی برای زمان های سخت و تعلیم های راهبردی بود، آن گونه که نقش او در مبارزات 15 خرداد 42 و پیروزی انقلاب اسلامی کم‌نظیر و در برپایی نظام اسلامی محوری حائز اهمیت و درخشان بود.

امام جمعه کوثر خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته در دوران نمایندگی و ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری در دوران دولت سازندگی و همچنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات ارزنده‌ای را برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.

به گزارش کوثرخبر، در این آئین که از سوی امام جمعه، فرماندار و ادارات شهرستان برگزار شد اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان نیز شرکت داشتند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد