سرویس: بیله سوار
کد خبر: 62423
|
14:31 - 1395/10/24
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار مطرح کرد؛

غارت، عنوان مناسب برای حقوق های نجومی/قوای سه گانه، لکه ننگ را پاک کند

غارت، عنوان مناسب برای حقوق های نجومی/قوای سه گانه، لکه ننگ را پاک کند
امام جمعه بیله سوار گفت: غارت، عنوان مناسب برای حقوق های نجومی است و لذا مسئولین تا انتخابات آتی این لکه ننگ را پاک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نمازجمعه با اشاره به اینکه مرگ و موت، همه مردم اعم از پیامبران امامان علما و اندیشمندان را فرا خواهد گرفت به تشریح احادیث و آیاتی در خصوص مرگ پرداخت.

وی گفت: مهمترین فصل تقوا مبدا و معاد است و دروازه آنها نیز یاد مرگ است.

امام جمعه بیله سوار با تسلیت ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی به تبیین پیام تسلیت مقام معظم رهبری در خصوص ارتحال آن عالم وارسته پرداخت و از حضور مردم شهر مرزی بیله سوار در مراسم گرامیداشت آن مرحوم قدردانی کرد.

وی گفت: حضور مردم نشان داد که سوابق و خدمات انقلابی آیت االه هاشمی از یاد نرفته است.

وی در ادامه به برخی ویژگی های بارز و ماندگار ایت الله هاشمی همچون برخورد قاطع با گروه های تروریستی و مخالفت با بنی صدر اشاره کرد.

امام جمعه بیله سوار عنوان داشت: برخی ها به دنبال مقایسه هاشمی با امیرکبیر بودند در حالیکه ایشان مجاهد دینی و عالم حوزه بود غاقل از اینکه امیر کبیر فاقد این امتیازات بود و ایت الله هاشمی فوق امیر کبیر بود.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از بیانات خود به موضوع تمام نشده حقوق های نجومی پرداخت و گفت: عده ای به ناحق حقوق برای خود تعیین می کنند در حالیکه مسئول نظام اسلامی باید همچون بقیه مردم زندگی کند.

وی با انتقاد شدید از وضعت رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی افزود: مسئولین تا انتخابات آتی این لکه ننگ را پاک کنند.

امام جمعه بله سوار با بیان اینکه انقلاب ما برای آن بود که همه مثل هم باشند گفت: حققوق های نجومی عنوانی درست نبوده و باید با عنوان حرام و غارت اعلام شود.

امام جمعه بیله سوار اظهار داشت: افرادی که حقوق های نجومی و حرام می گیرند مسلمان نیستند زیرا که آیندگان اعمال ما را به نقد خواهند کشید که چرا خدمات جمهوری اسلامی را لکه دار کردند و لذا باید دولت و دیوان محاسبات و سایر مراجع ذیصلاح تکلیف خود را مشخص کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد