سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62426
|
15:35 - 1395/10/24
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

آیت الله هاشمی رفسنجانی مطیع رهبری بود

آیت الله هاشمی رفسنجانی مطیع رهبری بود
امام جمعه اصلاندوز گفت:فرار شاه خائن در 26 دی ماه 1357، پیروزی و موفقیت مهمی برای ملت ایران و نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز، خود و همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و راست گفتاری،امانتداری،اهل احسان بودن،بذل و بخشش و با اخلاق ترین بودن را از علامات اهل تقوا دانست.

وی رفتار انسان را نشانه و بیانگر شخصیت او دانست و گفت:داشتن ضمانت اجرایی،خداشناس و امانتدار ،نزدن تهمت،اخلاص،علم و معرفت و تقوا محوری را از ویژگی های انسان با اخلاق است.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه ضمن تسلیت رحلت جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، به پیام مقام معظم رهبری در پی ارتحال ایشان اشاره کرد و از حضور ملت ایران در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسدزاده حضور پرشکوه مردم در تشییع ایشان را اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان عنوان کرد.

وی با اشاره به شخصیت زندگانی آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه ایشان مطیع رهبری بود افزود:به تعبیر مقام معظم رهبری، هاشمی رفیق دیرین و همسنگر در دوران مبارزات سالهای متمادی عهد جمهوری اسلامی بوده که در پیروزی انقلاب نقش آفرینیش بر کسی پوشیده نیست.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب بمناسبت سی و نهمین سالگرد  قیام تاریخی مردم قم در 19 دی سال 1356 اشاره کرد و گفت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم قم، از ایمان و معرفت دینی،قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی به‌ عنوان عناصر چهارگانه‌ اقتدار کشور و ملت ایران نام بردند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به خیانت و جنایت آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت:چند سال است که بمب های آمریکا و انگلیس توسط رژیم آل سعود بر سر مردم مظلوم یمن ریخته می شود در حالیکه حقوق بشر و سازمان ملل در خواب بسر می برند.

وی به سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جمعه تهران از سوی امام راحل در سال 1358 اشاره کرد و گفت:انتخاب ایشان عالی،بجا و شایسته و از جهات فقهی ،علمی ،عملی ،اخلاقی و نطق بیان، انصافا اولین است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به سالروز فرار شاه معدوم در 26 دی 1357 نیز گفت:فرار شاه خائن، پیروزی و موفقیت مهمی برای ملت ایران و نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود:شاه در روز 26 دی 1357 ،ایران را به سمت کشور مصر ترك کرد و این در حالی بود كه حتی نزدیك ترین حامیان و اربابانش هم از پذیرفتن او امتناع كردند.

حجت الاسلام اسدزاده با تسلیت 27 دی سالروز شهادت نواب صفوی، طهماسبی، واحدی و ذوالقدر از اعضای اصلی فدائیان اسلام گفت: مهمترین هدف آنان مبارزه با طاغوت و برقراری حکومت اسلامی در کشور بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد