سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62433
|
02:10 - 1395/10/25
نسخه چاپی

کارشناس مسائل علمی و فرهنگی مطرح کرد؛

دولت بر مقوله "نفوذ" حاکمیت داشته باشد/غرب، سناریوی تسلط بر افکار مسئولان را بازی می کند

دولت بر مقوله "نفوذ" حاکمیت داشته باشد/غرب، سناریوی تسلط بر افکار مسئولان را بازی می کند
کارشناس مسائل علمی و فرهنگی گفت: غرب با نمایشنامه "نفوذ" در تلاش است دستگاه های اجرایی کشور و مسئولان فرهنگی را از اهداف انقلابی و اسلامی دور سازد و هر آنچه که به ضرر ایران است را پیاده سازی کند که در این رابطه نیاز است دولت بر مقوله "نفوذ" حاکمیت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر،طاهر جعفری اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا در  دستگاه های اجرایی کشور و حوزه های فرهنگی مانند دانشگاه ها نفوذ کنند تا هر آنجه که انقلاب آن را بر ضرر مردم عنوان کرده است را بزک کرده و گمراهی محض را بین آینده سازان مملکت ترویج دهد.

وی با بیان اینکه دسناورد های علمی، فناوری، موشکی و نظامی از جمله عواملی است که غرب را به فکر نفوذ به ایران اسلامی وا داشته است گفت: همانطور که تهدید ها و تحریم های موجبات پیشرفت ایران اسلامی را رقم زد و توانمندی های بسیاری را در سایه اتکا به داشته های داخلی آن هم در حوزه های متعدد موجب شد؛ بایستی با حرکات فرهنگی مردم بخصوص مسئولین روزنه های نفوذ را که از پیش تعیین شده و ملموس است بسته شود.

جعفری با اشاره به اینکه دولت و مسئولین در تیررس فتنه های خصمانه دشمنان هستند گفت: دشمنان می خواهند تفکرات انقلابی ایران را با نفوذ به دستگاه های فرهنگی از بین ببرند و زمینه ساز نفوذ جریانی - امنیتی در بین مردم باشند.

کارشناس مسائل علمی و فرهنگی گفت: غرب با نمایشنامه "نفوذ" در تلاش است دستگاه های اجرایی کشور و مسئولان فرهنگی را از اهداف انقلابی و اسلامی دور سازد و هر آنچه که به ضرر ایران است، پیاده سازی کند که در این رابطه نیاز است دولت بر مقوله "نفوذ" حاکمیت داشته باشند.

وی گفت: دلسرد کردن و ترساندن مردم برای حضور در جبهه های مقاومت، حضور در مراسمات معنوی و مذهبی و فعالیت در حوزه های انقلابی از جمله دیگر فتنه های غرب و همپیمانان داخلی و خارجی آنهاست.

جعفری اضافه کرد: فراهم سازی شرایط مساعد و مناسب برای بهره مندی ایرانیان از فضای مجازی، اینترنت و تکنولوژی های دیگر از دیگر افکار پلید غرب است که لازم است همه فعالان حوزه مجازی از این ترفند خصمانه دشمنان بهترین و موثرترین بهره برداری ها را در راستای رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی انجام دهند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه تقویت بنیه اعتقادی و ذهنیت اجتماعی مردم، به ویژه جوانان و تبیین و روشنگری استدلالی و اقناعی می تواند، یکی از راهبردهای مؤثر در مقابله با مقوله نفوذ باشد، ابراز کرد: تمرکز و تاکید رهبر معظم بر مقوله «نفوذ» از فهم هوشمندانه ایشان از ماهیت این سناریو که هدف آن فراهم کردن زمینه نفوذ آمریکا و غرب در ایران است، نشات می گیرد و برای کسی جای کوچکترین شک و تردیدی باقی نمی گذارد که محور تازه سیاست های راهبردی آمریکا معطوف به نفوذ در لایه ها و ساختارهای نظام است و مسئولان و نخبگان باید به فکر برنامه ها و طرح هایی برای مقابله با نفوذ باشند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد