سرویس: وبگردی
کد خبر: 62458
|
10:04 - 1395/10/25
نسخه چاپی

بر اثر سقوط از ارتفاعات اشترانکوه ؛

کوهنورد الیگودرزی جان باخت+تصویر وجزئیات حادثه

کوهنورد الیگودرزی جان باخت+تصویر وجزئیات حادثه
سعید گودرزی کوهنورد الیگودرزی صبح امروز بر اثر سقوط از قله کول جنو از ارتفاعات اشترانکوه بعلت صدمات مغزی جان باخت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازراه دانا؛  تیم کوهنوردی الیگودرز  با 10 ورزشکار  صبح روز جمعه 24 دی ماه  جهت صعود به قله کول جنو به منطقه  اشترانکوه اعزام شدند .  

ساعت حدود 10 صبح سعید گودرزی یکی از کوهنوردان در مسیر راه دره هزارهنگام عبور ازشیب یخی از ارتفاع حدود 20متر سقوط نموده و از ناحیه سر وکمر دچار آسیب شدید می شود .

سایر اعضای این  تیم پس از اقدامات اولیه برای در خواست کمک به ارتفاعات مناطق اطراف مراجعه نموده ولی  به دلیل عدم پوشش آنتن دهی  چند نفر خود را به نزدیک روستای کمندان می رسانند و با برقراری تماس با مسئول هلال احمر الیگودرز درخواست کمک و اعزام بالگرد را می نمایند  .

 همچنین این ورزشکارن  مصدوم را به مکان مناسب انتقال می دهند وحتی حدودیک ساعت ونیم پس از وقوع  حادثه این کوهنورد زنده بوده است.

عکس،تصویر،الیگودرز،سعید گودرزی،سقوط کوهنورد الیگودرزی

 بالگرد جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده و  ابتدا تیم امداد ونجات هلال احمرازنا را به این منطقه انتقال داده و تیم امداد ونجات الیگودرز نیز به صورت زمینی به این منطقه اعزام می شوند .

متاسفانه تلاش همراهان و تیمهای امداد موثر واقع نیوده و سعید گودرزی پس  حدود 2ساعت از وقوع حادثه به علت صدمات مغزی فوت نمود و پیکر این ورزشکار الیگودرزی توسط بالگرد به  بیمارستان امام علی (ع) انتقال داده می شود .

عکس،تصویر،الیگودرز،سعید گودرزی،سقوط کوهنورد الیگودرزی

همچنین دکتر محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و محمد تقی توکلی نماینده سابق شهرستان هر کدام پیامهای تسلیتی در این خصوص صادر نمودند .

پایگاه اطلاع رسانی  الیگودرز (هیجار)این مصیبت را به خانواده ایشان ،جامعه ورزشکاران شهرستان تسلیت عرض می نماید .

گزارش :یاسر مومنی

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد