سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 62496
|
09:42 - 1395/10/26
نسخه چاپی

برای برپایی یک نمایشگاه؛

درخواست وارونه ای هنرمند وارونه نویس از رئیس اداره ارشاد پارس آباد + عكس

درخواست وارونه ای هنرمند وارونه نویس از رئیس اداره ارشاد پارس آباد + عكس
هنرمند وارونه نویس پارس آبادی اين بار با نوشتن درخواستي وارونه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پارس آباد، رئیس و کارکنان این اداره را شگفت زده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد روز شنبه با یک درخواست عجيب از سوي هنرمند وارونه نویس پارس آبادی روبرو شد که تعجب رئيس، پرسنل و حتي مراجعه کنندگان به اداره ارشاد پارس آباد را در پي داشت.

عابدین مستانه هنرمند وارونه نویس پارس آبادی که این روزها با خطاطي وارونه اش بیشتر مورد توجه سایت های خبری و کانالهای مجازی قرار گرفته است این بار برای برپایی نمایشگاه خوشنویسی (وارونه نویسی) طي درخواستي كه بصورت وارونه نوشته شده بود به رئیس اداره ارشاد شهرستان پارس آباد تقديم کرد.

جالب است که این درخواست وارونه، مورد توجه غریب منوچهری رئیس اداره ارشاد پارس آباد قرار گرفته و در دفتر دبیرخانه این اداره به ثبت رسیده، و به گفته منوچهری تا به حال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تا كنون شاهد چنین درخواستی نبوده است.

این‌ هنرمند پارس آبادی علت کارش را ارج نهادن به فرهنگ هنر و هنرمند و به نوعی تقدیر از خدمات رئیس هنرمند و خلاق اداره فرهنگ و ارشاد پارس آباد و‌ بها دادن به نمایشگاه و آثار خود که خطاطی وارونه بوده و قرار است طي هفته هاي آتي برپا شود، عنوان کرد.

وارونه نويسي شعر معروف 'علی ای همای رحمت' و اجراي خطاطي زنده به سبك شكسته وارونه بطوري كه با دست راست جمله صحیح و همزمان با دست چپ نیز جمله وارونه آن را نوشتن و همچنین تسلط کامل به نوشتن به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت وارونه با هر دو دست و برعکس از خلاقيت هاي هنري 'عابدين مستانه' اين هنرمند خوش ذوق پارس آبادي است.

 

درخواست وارونه

 

درخواست صحيح

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد