سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62499
|
10:44 - 1395/10/26
نسخه چاپی

مردم کوثر همچنان در انتظار قول یک ساله وزیر!

 مردم کوثر همچنان در انتظار قول یک ساله وزیر!
بیش از 16 ماه از سفر وزیر ارتباطات به کوثر می گذرد و همانطور که ملموس و مشهود می باشد اینترنت این شهرستان بخصوص در روستاها فاقد زیرساخت لازم است؛ درحالی که واعظی در سال گذشته از بهره مندی بیش از 30 روستای کوثر از اینترنت پرسرعت خبر داده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که 15 مرداد سال 94 به کوثر سفر کرده بود قول بهره مندی 30 روستای این شهرستان را از اینترنت پر سرعت داده بود.

حال با گذشت بیش از 16 ماه از قول بر زمین مانده این وزیر دولت یازدهم نه تنها مرکز شهرستان (گیوی) از اینترنت نسل سوم بی بهره است بلکه روستاهای این شهرستان هم فاقد زیرساخت اینترنی هستند.

واعظی در سفر به شهرستان کوثر که استاندار اردبیل را به همراه داشت؛ پایان سال 94 را برای این پروژه مخابراتی و ارتباطی عنوان و خاطر نشان کرد که 30 روستای شهرستان کوثر زیر پوشش اینترنت پرسرعت خواهد رفت.

کوثر دارای 100 روستا بوده و شنیده ها از این قرار است که در حال حاضر 10 الی 15 روستای این شهرستان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

یادآور می شویم که این مسئول ارشد کشوری همچنین قول پیگیری اعتبارات مربوط به پروژه پایاب سد گیوی را از طریق مقامات دولتی در پایتخت داده بود که این قول وی هم عملی نشده و پایاب سد گیوی در سال 95 حتی یک ریال هم برای آغاز عملیات اجرایی خود نداشته است؛ درحالی که از دیرباز دغدغه اصلی مردم شهرستان کوثر اتمام سد گیوی و بهره مندی از پایاب این سد است.

گفتنی است که بیش از 85 درصد مردم شهرستان کوثر به شغل شریف کشاورزی مشغولند.

 

لینک خبرهای مرتبط با سفر یک روزه واعظی به شهرستان کوثر

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد