سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62505
|
13:24 - 1395/10/26
نسخه چاپی

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال:

اولین کنگره بزرگداشت مفاخر خلخالی مدفون در نجف برگزار می‎شود

اولین کنگره بزرگداشت مفاخر خلخالی مدفون در نجف برگزار می‎شود
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال از برگزاری اولین کنگره بزرگداشت علمای شهید ومفاخر خلخالی مدفون در نجف در سال 1396 خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای انجام این بزرگداشت در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به تقدیم شهید مظفر عزیزی اولین شهید انقلاب از جنوب استان اردبیل از خلخال در سال 1357 گفت: روز هفتم بهمن ماه سالروز قیام مردمی مردم شهرستان خلخال بر علیه رژیم ستم شاهی است و مردم خلخال در این روز شهید مظفر عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

رشتبری گفت: در روز ششم بهمن ماه با حضور سایر مسئولین شهرستان در منزل این شهید یادو خاطره شهید مظفر عزیزی اولین شهید انقلاب خلخال گرامی داشته خواهد شد.

وی گفت: در روز هفتم نیز ساعت 9 صبح غبار روی مزار شهدا و ساعت 9:30 دقیقه صبح محل شهادت شهید مظفر عزیز گلباران و مردم خلخال در ویژه برنامه شهرستانی گرامیداشت سالگرد انقلاب و شهادت شهید مظفر عزیز شرکت خواهند کرد.

رشتبری بر لزوم پاسداشت زحمات این شهید انقلاب و اجرای مطلوب برنامه های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و تقدیم این شهید در راستای پیروزی انقلاب اسلامی را افتخاری بزرگ برای مردم خلخال خواند.

امام جمعه خلخال از برگزاری اولین کنگره بزرگداشت علمای شهید ومفاخر خلخال مدفون در نجف در سال 1396 خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای انجام این بزرگداشت در حال اجراست.

در این مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز بر لزوم تکریم خانواده معظم اولین شهید انقلاب خلخال تاکید وگفت: این مردم ثابت کرده اند که پای نظام وآرمان انقلاب اسلامی استوار هستند.

خرم اشرفی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال نیز با اشاره به چندین سال برگزاری مراسم هفتم بهمن ماه در خلخال در سالروز شهادت شهید مظفر عزیزی گفت: این ویژه برنامه با هدف ارج نهادن به مقامخ شامخ این شهید و شهدای انقلاب اسلامی بهتر از سال های گذشته در خلخال برگزار خواهد شد ومطمئنا مردم خلخال قدردان زحمات شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد