سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62527
|
11:09 - 1395/10/27
نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل برنامه های دهه فجر را تشریح کرد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل برنامه های دهه فجر را تشریح کرد
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با تشریح برنامه های دهه فجر گفت: با استفاده از ظرفیت هنر فاخر، مبانی و پیام انقلاب اسلامی را می‌توان به نسل های کنونی تبیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، عظیم دشتی در جلسه ستاد برگزاری مراسمات ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مدیران انجمن‌های ادبی و هنری بسیج استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هنر بهترین وسیله و شیوه در بیان آرمان‌ها و حقایق انقلاب اسلامی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان چهره واقعی انقلاب اسلامی را برای جهانیان معرفی کرد.

وی افزود: هنرمندان متعهد بسیجی در مورد تبیین و تبلیغ حقایق انقلاب شکوهمند اسلامی وظایف سنگین و خطیری به دوش دارند و در انجام این مأموریت خطیر و سنگین، خستگی‌ناپذیر و متعهدانه وارد کارزار می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: بسیجیان  همواره در گسترش وبه ثمر نشستن اهداف بلندترسیم شده انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند ودر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

دشتی افزود: امروز نیز بسیجیان می‌توانند با تکیه بر نیروی ایمان، معنویت و پیروی از ولی امر مسلمین جهان در مقابل توطئه های رنگارنگ  نظام سلطه واستکبار جهانی بایستند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی تصریح کرد :  بدون شک بزرگترین حادثه واپسین دهه‌های هزاره دوم میلادی وقوع انقلاب اسلامی بود که به دست توانای فرزند خلف حضرت نبی مکرم اسلام , حضرت امام خمینی (ره) تحقق یافت و مردم‌سالاری دینی را در قلب جهان اسلام عینیت بخشید و مهر باطل بر پیشانی آنهایی زد که دم از دموکراسی و حکومت مردم بر مردم می‌زدند و هر روز جایگاه و نقش دین را در اداره امور جامعه متزلزل می‌کردند.

دشتی اضافه کرد: تمام تحلیل‌گران سیاسی و مسائل اجتماعی بر این باورند که انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای به بار نشست که حرکت‌ها و نهضت‌های مذهبی در دنیا افول کرده و تمام دگرگونی‌ها و حرکت‌های اجتماعی یا به غرب سرمایه‌داری و یا به یکی از کشورهای اقماری بلوک شرق وابسته بود.

مشاور هنری فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هدف انقلاب اسلامی را حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و نفی هرگونه سلطه و آزادی فکری و فرهنگی کشور در مقابل تهاجمات گسترده بیگانگان، برقراری حکومت اسلامی و ارائه تصویری جدید و زنده از حاکمیت مذهب اعلام کرد و گفت: حضرت امام (ره) به عنوان رهبر و سکاندار انقلاب برای نیل به اهداف مبارزاتی خود و حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و حاکمیت ارزش‌های دینی شیوه‌های سیاسی و الگوهای خاصی را برگزیده بود که برگرفته از فقه پویای شیعه و تاریخ پرافتخار اسلام بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیبی بر آرمان‌های تبیین و ترسیم شده انقلاب اسلامی وارد کند چراکه ملت ایران برای حفظ استقلال همه‌جانبه خود صدها هزار نفر از بهترین فرزندانشان را تقدیم کردند و همچون کوه استوار بر سر عهد و پیمان خود با شهدا و امام شهدا هستند و از آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: به میمنت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع هنری و ادبی از قبیل نمایش خیابانی محافل شعر انقلاب، نمایشگاه عکس حماسه حضور، نمایشگاه کاریکاتور، حافل ادبی و خاطره‌گویی توسط کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های استان و انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد