سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62550
|
09:07 - 1395/10/28
نسخه چاپی

خرابه های بی مهری که استراحت گاه معتادان شده است!

 خرابه های بی مهری که استراحت گاه معتادان شده است!
اتمام و واگذاری مسکن 51 واحده منطقه دو شهری گیوی بیش از 7 سال در حالی بدون تکلیف و نیمه کاره می باشد که هم اکنون این مکان تبدیل به استراحتگاه معتادین و ... شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، 51 واحد مسکن مهر منطقه 2 شهری گیوی بیش از 7 سال است که همچنان بدون تکلیف مانده و موجب نارضایتی متقاضیان این واحدها شده است.

این پروژه مردمی با بد قولی های بسیاری از سوی دولت ها دست و پنجه نرم کرده است، بطوری که جلسات و پیگیری های بسیاری از سوی مسئولین امر برگزار شده ولی خروجی مشهود به تعیین و تکلیف این پروژه میسر نشده است.

حال پس از 7 سال بلاتکلیفی هم اکنون این مکان تبدیل به استراحتگاه معتادین و ... شده است تا باری دیگر بر معضلات این مسکن بی مهر افزوده شود.

به گزارش کوثرخبر، پس از راکد ماندن مسکن مهر گیوی در زمان دولت نهم و دهم مسئولین ذیربط راه و شهرسازی اعم از مسئولین استانی و کشوری از این پروژه بازدید کرده و با صدور احکام و قولهای مساعدی در خصوص تکمیل و واگذاری این واحد های مسکونی به متقاضیان، بذر امید را در دلهای مالکان این مسکن مهر کاشتند.

 متاسفانه قولهای پی در پی و توخالی مسئولین امر تنها نارضایتی متقاضیان این پروژه را در بر داشت و هیچ اقدام پسندیده ای هم نسبت به بهره برداری از این واحد ها صورت نگرفت.

بعد ها با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پیگیری هایی از سوی متقاضیان واحد های مسکن مهر گیوی (منطقه 2 شهری) به نهاد های ذیربط صورت گرفت که باز هم هیچ سودی برای متقاضیان رقم نخورد؛ گویی حل مسائل و مشکلات متقاضیان مسکن مهر که نامش را باید به "مسکن بی مهر" تغییر داد، همچنان ادامه خواهد یافت.

این پروژه مردمی از زمان دولت دهم نیمه کاره بوده و با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی بیش از 7 سال است که تعیین و تکلیف نشده است.

این درحالی است که در سال های گذشته چندین بار مسئولین امر جلساتی را در خصوص تحویل واحد ها به متقاضیان و یا تعیین و تکلیف واحد های نیمه کاره برگزار کرده اند که ظاهراً دولت خود متقاضی این پروژه 51 واحدی خواهد بود.

حال بایستی منتظر ماند و دید که چه سرانجامی در انتظار مسکن مهر نیمه کاره شهر گیوی است.

 
خرابه بی مهری که استراحت گاه معتادان شده است!
خرابه بی مهری که استراحت گاه معتادان شده است!

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد