سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62569
|
14:34 - 1395/10/28
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر:

بیش از 36 پروژه در دهه فجر امسال در مشگین‌شهرافتتاح می‌شود

بیش از 36 پروژه در دهه فجر امسال در مشگین‌شهرافتتاح می‌شود
سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر بیش از 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ريال افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، صبح امروز شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر با حضور مسئولین شهرستان در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.

 

در این جلسه میرعلی رحیمی زاد سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: در دی ماه سال گذشته تلاش دولت مردان و دیپلمات کشورمان در خصوص برجام به نتیجه رسید و این برجام آثار و برکاتی برای نظام مقدس اسلامی به همراه داشت.

 

وی افزود: هر کشوری که در فصل 7 شورای امنیت ملی قرار داشت دچار صدمات زیادی شده‌ بود و ایران نیز در این فصل قرار گرفته بود که تنها با برجام می‌توانستیم از این فصل خارج شویم.

 

وی با اشاره به اظهارات رئیس بانک مرکزی گفت: وضعیت کشور در حالتی بود که در صورتی عدم اجرای برجام ایران به دوران کوپنی شدن کالا باز می‌گشت و ذخایر استراتژیک کشور برای 18 روز باقی مانده بود و تنها برای 18 روز می‌توانستیم دوام پیدا کنیم اما در حال حاضر برای 6 ماه ذخیره در کشور وجود دارد که این از برکات برجام بود.

 

رحیمی‌زاد با تاکید بر بدعهدی آمریکا گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکا بد عهد است و دولت نیز به صورت کامل به آمریکا اعتماد نکرد.

 

وی تصریح کرد: با اجرای برجام گشایش‌های مختلفی در کشور وجود داشته است به طوری که در گذشته 700 هزار بشکه نفت به فروش می‌رسید که بهای آن نیز پرداخت نمی‌شد اما در حال حاضر بیش از 2میلیون بشکه نفت استخراج و به فروش می‌رسد که بهای آن نیز دریافت می‌شود هر چند که قیمت نفت کاهش یافته است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این با اجرای برجام حق جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از انرژی هسته‌ای به ثبت رسیده و به رسمیت شناخته شد و تاسیسات هسته‌ای نطنز به فعالیت تحقیقاتی خود ادامه می‌دهد و تمام تاسیسات و ذخایر هسته‌ای نیز حفظ شده است.

 

وی افزود: فرود اولین هواپیما در کشور دستاورد بزرگی است هر چند مخالفت‌هایی نیز وجود دارد اما در کنار آن اقتصاد مقاومتی نیز مد نظر قرار گرفته بود.

 

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: در برنامه 5 ساله پنجم وزارت نیرو ملزم شده بود که از طریق سرمایه گذاری  5 هزار مگاوات برق تولید شود که بعدها به 17 هزار مگاوات افزایش یافته بود اما در برنامه ششم توسعه به 26 هزار مگاوات افزایش یافته است.

 

رحیمی‌زاد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر بیش از 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ريال به صورت 100 درصد تکمیل شده افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد