سرویس: وبگردی
کد خبر: 62570
|
14:36 - 1395/10/28
نسخه چاپی

اختصاصی/

آخرین وضعیت پرونده قاچاق تعاونی‎های مرزنشین اردبیل

آخرین وضعیت پرونده قاچاق تعاونی‎های مرزنشین اردبیل
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل،آخرین وضعیت پرونده قاچاق تعاونی‎های مرزنشین اردبیل را تشریح کرد.

حسین نجف‌زاده درگفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، درباره آخرین وضعیت پرونده قاچاق تعاونیهای مرزنشین اردبیل گفت: در این خصوص 17 پرونده تشکیل شده بود که حکم قطعی 4 یا 5 مورد صادر و اجرا شده است.

 وی افزود: دررسیدگی به پرونده برنج های وارداتی تعاونی‎های مرزنشینان استان اردبیل، یکی از تعاونی‌های متخلف به 880 میلیون تومان جریمه محکوم شد؛ تعاونی دیگری به 135 میلیون تومان وتعاونی هم به 168 میلیون تومان جریمه محکوم شده که حکم آنها در دست اجرا است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: در سال 95 ، بالای 20 پرونده داریم که ارزش ریالی محکومیت آنها بالای 100 میلیون است و پرونده قاچاق تعاونیهای مرزنشین اردبیل نیز در زمره این پروندههاست.

 

 وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته پرونده قاچاق 17 دستگاه خودوری خارجی با  محکومیت 7 میلیارد تومانی از جمله  پرونده هایی بود که ارزش ریالی محکومیت آنها بالای 100 میلیون  بود و طبق قانون مجازات اسلامی  اطلاع رسانی لازم در این صورت گرفت.  

 

 به گفته نجف زاده در سال گذشته عملکرد عمده تعاونی های مرزنشینان  استان اردبیل بررسی شد که  پرونده 17 تعاونی در مرحله تحقیقات  است و برای همه قرار صادر شده که به محض صدور احکام قطعی، اطلاع رسانی در مورد آنها صادر می شود.

 انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد