سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62572
|
15:29 - 1395/10/28
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

کارمندان در قبال دریافت حقوق وقت خود را به مردم واگذار کرده اند

کارمندان در قبال دریافت حقوق وقت خود را به مردم واگذار کرده اند
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: در برخی از ادارت شاهد هستیم که کارمندان وقت اداری خود را صرف صبحانه می‌کنند در حالی که این مسئولان وقت خود را در قبال حقوق به فروش رسانده اند و باید در خدمت دولت و مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: مهمترین وظیفه مسئولین نفع رسانی به مردم است لذا هر مسئول در هر جایگاهی که باشد باید در دسترس بوده و به دغدغه‌ها و نیازهای مردم پاسخگو باشد.

وی گفت: متاسفانه در برخی از ادارت شاهد هستیم که کارکنان تا ساعت 9:30 مشغول صرف صبحانه هستند در حالی که این مسئولان وقت خود را در قبال حقوق به فروش رسانده اند و باید در خدمت دولت و خدمات رسانی به مردم باشد.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: مدیران باید در قبال حقوقی که دریافت می‌کنند خود را به زحمت انداخته تا مردم دچار زحمت نشوند تا دعای مردم و رضایت عمومی را جلب کنند.

 

وی همچنین بر نظارت مدیران بر زیر مجموعه های خود تاکید کرد و گفت: در این شهرستان متاسفانه اداراتی هستند که مدیران آن هیچ نظارتی بر کارکنان و زیر مجموعه خود ندارد.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به مطالبات مردم گفت: عدم تعیین و تکلیف نقشه تفصیلی شهر موجب شده است حاشیه نشینی در این شهرستان افزایش یافته و خدمات رسانی به این مناطق با مشکل مواجه شود که می‌بایست در اسرع وقت تکمیل شود.

 

وی با اشاره به معضل آبیاری روستای بارزیل شهرستان گفت: در گذشته برای رفع آبیاری این روستا اقداماتی انجام گرفته بود که متاسفانه هنوز این مشکل رفع نشده است و مردم مجبور هستند از فاضلاب برای آبیاری مزارع استفاده کنند که می‌بایست این ئمشکل نیز در اسرع وقت رفع شود چرا که در صورت ادامه این روند خطر جدی مردم این روستا را تهدید می‌کند.

 

حجت الاسلام باوقار در خصوص کشتارگاه شهرستان گفت: کشتارگاه شهرستان مشگین‌شهر به صورت سنتی و فاقد امکانات و از لحاظ بهداشتی نیز با مشکل جدی مواجه است که باید به جای آن حداقل یک کشتارگاه نیمه صنعتی احداث شود.

 

وی با گلایه مندی از وضعیت قیمت‌ها در بازار گفت: متاسفانه نظارت کافی بر بازار وجود ندارد به طوری که یک قلم کالا با چندین قیمت متفاوت در بازار عرضه می‌شود.

 

امام جمعه مشگین شهر همچنین با اشاره به بلاتکلیفی ساختمان دانشکده کشاورزی شهرستان گفت: ساختمان دانشکده با هزینه میلیاردی احداث شده اما متاسفانه هنوز سند آن صادر نشده است و همچنان در بلاتکلیفی است و در کنار آن سالن ورزشی نیز در آستانه نابودی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد