سرویس: استانی
کد خبر: 62574
|
16:16 - 1395/10/28
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس آباد:

83 پروژه در ایام الله دهه فجر در پارس آباد افتتاح مي شود/ بهره برداري از دریاچه شهرک مغان با حضور استاندار

 83 پروژه در ایام الله دهه فجر در پارس آباد افتتاح مي شود/ بهره برداري از دریاچه شهرک مغان با حضور استاندار
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح این شهرستان 83 پروژه با سرمايه گذاري یک هزار و 260 میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اکبر صمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد اظهار كرد: در دهه فجر امسال 83 پروژه با اعتباری بالغ بر يك هزار و 260 میلیارد ريالی به بهره برداری می رسند که این پروژه ها اعم از عمرانی، اقتصادي، روستایی، درمانی و... خواهند بود.

وي افزود: از مهمترین پروژه های که در دهه فجر انجام می شود، آبگیری دریاچه شهرک آیت الله غفاری با 31 میلیارد ریال اعتبار، شبکه 6 هزار هکتاری ناحیه عمرانی دوم با 650 میلیارد ریال سرمایه گذاری، ساماندهی رودخانه مرزی ارس در بازه تپراق کندی با صرف اعتبار 110 میلیارد ریال، گازرسانی به 34 روستای با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد ریال، 20 طرح برق رسانی با حدود 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری، آسفالت بخشي از خیابان ها و معابر عمومی شهرهای پارس آباد و اسلام آباد، افتتاح بخشی از زیرساخت های شهرک صنعتی با هزینه کرد 5 میلیارد ریال، آبرسانی به پنج روستا، افتتاح ساختمان اداره گاز بخش های اسلام آباد و تازه کند و همچنين افتتاح مدارس 12 کلاسه مسکن مهر و سه کلاسه روستای حاج عوض قشلاقي از جمله اين پروژه هاست.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اعلام اینکه دهه فجر فرصت مناسبي برای بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامی و خدمات دولت است، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حفظ ارزش های انقلاب و انتقال آن به نسل های حاضر و آینده تاکید کرد.

صمدي از برگزاري جنگ شادی و برنامه هاي متنوع فرهنگی - ورزشی در دهه فجر شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: اين ایام نباید فقط به افتتاح و یا اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اختصاص داده شود.

وي ایجاد نشاط و امید در جامعه و بین مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و از خبرنگاران خواست به عنوان چشمان تیزبین جامعه و زبان گویای مردم و محکم ترین پل ارتباطی میان مردم و مدیران، در تحقق این مهم بیش از پیش بکوشند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با تاکید بر رعایت نظم و انضباط اداری از سوي دستگاه های اجرایی، بر حضور به موقع مسوولان در محل کار، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مراجعان و جلب رضایت مندی مردم تاكيد كرد.

صمدي، همچنین دستگاه MRI را از نیازهای ضروري این شهرستان دانست و گفت: برای رفع این مشکل در ديداري كه با سعيدي كيا رئيس بنياد مستضعفان و جانبازان داشتيم وي قول مساعد دادند كه نصف هزينه خريد یک دستگاه MRI را تامين كنند و نصف ديگر هزينه اش را سعي مي كنيم با مشارکت سرمايه گذار خصوصی تامين و خریداری كنيم که با راه اندازی آن نیازی به مراجعه و ارجاع انبوه بیماران منطقه به مرکز استان دیگر نخواهد بود.

وي، اجرای کلینیک‌های تخصصی درمانی و کلینیک غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی و همچنين درمانگاه تخصصي سپاه در پارس‌آباد را از جمله طرح هاي در حال احداثي دانست كه در اختيار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

فرماندار پارس آباد در ادامه با گلايه از انتشار برخي اخبار بي اساس در فضاهاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي كه وجهه شهر و مسئولان را خدشه دار مي كند، خاطرنشان كرد: ما از نقدها و انتقادهای سازنده به معنای واقعی استقبال می کنیم، چرا که اعتقاد داریم بدون نقد و انتقاد سالم، پیشرفت و توسعه حاصل نمی شود اما انتظار داريم از سويي رسانه ها و شبکه های اجتماعی منطقه نيز همواره مصالح و منافع ملی و شهرستان را نيز مد نظر داشته باشند.

صمدي در پايان از سفر مجيد خدابخش استاندار اردبيل در اولين روز از دهه فجر به شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در اين سفر استاندار، درياچه شهرك آيت الله غفاري آبگيري و پذيراي گردشگران و عموم مردم منطقه خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد