سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62763
|
19:27 - 1395/11/03
نسخه چاپی

کارشناس مسائل فرهنگی در فضای مجازی عنوان کرد:

لزوم توجه به ارکان جهاد کبیر و تحقق اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی

لزوم توجه به ارکان جهاد کبیر و تحقق اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی
کارشناس مسائل فرهنگی در فضای مجازی گفت: اقدامات خصمانه غرب در فضای مجازی تهدیدهای بسیاری را با رویکرد اقتصادی و فرهنگی برای ایرانیان در پی داشته و خواهد داشت و این مهمترین خطر و نفوذی است که می‌تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، علی زمانی با اشاره به هجمه ها و تهدید های فرهنگی و اجتماعی غرب علیه جوانان و نوجوانان ایرانی در فضای مجازی اظهار کرد: تلفیق این روزهای فرهنگ و اقتصاد آمیخته با فضای مجازی که غرب برای جوانان و نوجوانان ایرانی و بتبع برای اقشار متعدد کشور تدارک دیده است به مراتب خطرناکتر و تهدیدی ماورای بمب هسته ای هیروشیما و ناکازاکی است؛ شاید بمب هسته ای هزاران نفر از مردم را در این حادثه دردناک به کام مرگ کشانده باشد ولی تهدید های مجازی استکبار که روز به روز هم پیشرفت چشمگیری در القای فرهنگ غربی داشته و روشی مخرب را پیش گرفته است ماورای همه تهدید ها و تحریم هاست.

وی پروژه نفوذ در عرصه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را از جمله مخرب ترین اقدامات اخیر دشمنان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: همانطور که اشاره شد اقدامات خصمانه غرب در فضای مجازی تهدید های بسیاری را با رویکرد اقتصادی و فرهنگی برای ایرانیان در پی داشته و خواهد داشت و این مهمترین خطر و نفوذی است که می‌تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ تنها راه مقابله با این فتنه دشمنان در عرصه اقتصادی اتکا به اقتصاد مقاومتی و در حوزه فرهنگی تقابل جهادی با عنوان جهاد کبیر است.

کارشناس مسائل فرهنگی در فضای مجازی اضافه کرد: هم اکنون کارزار در خاکریز مجازی کلید خورده و به مراتب بیشتر از جنگ تحمیلی قربانی گرفته است؛ بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، فضای مجازی همچون انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است که ضرورت دارد فعالین این عرصه خود را برای هرگونه جنگی که بی شک آینده فرهنگی و اقتصادی کشور را رقم می زند آماده کنند.

وی ادامه داد: با این وجود و با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری کمتر کسی نسبت به عملیاتی ساختن جهاد کبیر که کلید واژه تقابل با غرب است اعتقاد دارد که در این باب نیاز به ورود دستگهاههای فرهنگی و تعامل ارگان های امر برای حیای این رکن اساسی و ملی است.

زمانی با تاکید بر اینکه شرایط فرهنگی کنونی کشور نیاز به جهاد کبیر دارد، بیان داشت: جهاد کبیر که مهمترین مولفه آن ارتباط با خدا و خداباوری است در عین حال بهترین وسیله برای تقابل با استکبار و همچنین بصیرت افزایی می باشد تا از آرمانها و دستاورد های اسلامی و انقلابی کشور آگاهانه در برابر هجمه ها و شبیخون ها ایستادگی کنیم و از داشته هایمان برای پیشرفتمان تلاش کنیم.

کارشناس مسائل فرهنگی در فضای مجازی خاطر نشان کرد: همین مولفه ها و اعمال می بایست بیش از پیش توسط افسران جنگ نرم در فضای مجازی تقویت و ترویج یابد تا حداکثریت تلاش ها در برابر بیشترین هجمه های دشمن عملیاتی شود؛ حمایت مسئولین فرهنگی امر و دیگر نهاد ها و ارگانها در ارزش و بهادادن به این قشر حقیقی در فضای مجازی نیز از ضروریات تحقق این عملکرد ها می باشد.

  انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد