سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 62825
|
09:42 - 1395/11/05
نسخه چاپی

سرهنگ آقا محمدی مطرح کرد؛

ارتقای فرهنگ ترافیک با برگزاری دوره های آموزشی

ارتقای فرهنگ ترافیک با برگزاری دوره های آموزشی
رئیس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به فرهنگ ترافیک و آموزش کاربران ترافیک در سطح استان گفت: در 9 ماه گذشته آموزش کاربران ترافیک از 70درصد عبور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سرهنگ رحیم آقا محمدی با اشاره به فرهنگ ترافیک و آموزش کاربران ترافیک در سطح استان گفت: در 9 ماه گذشته آموزش کاربران ترافیک از 70درصد عبور کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به اهمیت آموزش در افزایش آگاهی رانندگان وعابران از خطرات و حوادث رانندگی گفت: اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان اردبیل با برنامه ریزی های مدون نسبت به برگزاری دوره های عمومی و رایگان آموزشی در مدارس، مساجد، ادارات، سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، پخش از طریق صدا و سیما، آگاهی دهی از طریق سایت های خبری و تحلیلی، نشریات و خبرگزاری های اهتمام ویژه خواهد داشت.

وی با تاکید بر مستمر بودن دوره های آموزشی در بین اقشار مختلف گفت: آموزش فرهنگ ترافیک بین رانندگان موجب رضایتمندی و استقبال آنان قرار گرفته و در نتیجه بخشی ها نیز اثر مثبتی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: در مدت های آتی فرهنگ ترافیک در بین رفتار رانندگان نهادینه شده و حق و حقوق یکدیگر را بهتر رعایت می کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد