سرویس: وبگردی
کد خبر: 63013
|
15:11 - 1395/11/09
نسخه چاپی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی خبر داد؛

فعالیت 12 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گرمی

فعالیت 12 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گرمی
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی گفت: 12 اکیپ در محورهای مواصلاتی گرمی فعالند و تردد بدلیل کولاک و یخبندان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازسیفار،صدیف فرمان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی از تلاش راهداران این اداره از ساعات اولیه بارش برف در این شهرستان خبرداد.

 

وی با بیان اینکه 118کیلو متر جاده اصلی، 70کیلومتر جاده فرعی و 733کیلومتر جاده روستایی را با 12 اکیپ پوشش داده ایم،‌ اظهار کرد: 3 اکیپ در راهدارخانه، 2 اکیپ در مسیر بیله سوار،‌ 2اکیپ در راه اصلی گرمی به اردبیل(جاده جدید)،‌ 2 اکیپ در مسیر بخش انگوت، 2اکیپ در مسیر بخش موران و 1 اکیپ هم در جاده قدیم گرمی به اردبیل در حال ارائه خدمت می باشند.

 

فرمان از باز بودن تمامی محورهای اصلی شهرستان خبرداد و افزود: عملیات نمک پاشی در تمام  جاده‌های مواصلاتی گرمی که لازم بود صورت گرفته ولی بدلیل کولاک و یخبندان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به ادامه بارش برف از رانندگانی که دراین محورها تردد میکنند خواست تمام جوانب احتیاط را درنظرگرفته و بابستن زنجیرچرخ تردد کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد