سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 63210
|
14:43 - 1395/11/13
نسخه چاپی

امام جمعه اهل تسنن هشجین؛

جوانان برای حفظ انقلاب باید به سلاح ایمان واعتقاد مسلح شوند

جوانان برای حفظ انقلاب باید به سلاح ایمان واعتقاد مسلح شوند
امام جمعه اهل تسنن هشجین گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی سرمایه گذاری لازم است و این سرمایه گذاری ازسوی جوانان مسلح شدن به سلاح ایمان وا عتقاد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، شیخ حکمت الله رمضانی امام جمعه اهل تسنن هشجین با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: جوانان برای حفظ انقلاب اسلامی باید به سلاح ایمان واعتقادمسلح شوند.
رمضانی گفت: انقلاب نهال نوپایی بود که با زحمات امام (راحل ) این بنیانگذار شکننده ظلمت آبیاری شد و درادامه با رسالت شهداء استمرار یافت و ریشه دواند و اکنون به عنوان یک قدرت منطقه ای درجهان مطرح است.
وی افزود: در زمان رژیم ستم شاهی آشوب جامعه را احاطه کرده بود و عقیده و اعتقاد جوانان و خانواده ها رو به تضعیف بود که با این حرکت امام راحل و شکل دهی انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب، مردم ایران از ظلمت رژیم ستم شاهی نجات یافت.
امام جمعه اهل تسنن شهر هشجین گفت: راهبرد، این مرد توانگر امام خمینی (ره) بود که جامعه ایران از تباهی رژیم ستم شاهی نجات داد.
شیخ حکمت الله رمضانی به حضور اقشار مختلف مردم در همراهی با امام راحل در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت:در بحث همراهی انقلاب اسلامی  مذاهب مطرح نبود و دین به عنوان محور بود و مردم در راستای دین اسلام، امام را همراهی کردند.
امام جمعه اهل تسنن شهر هشجین  گفت: انقلاب اسلامی با تفکر امام در قلب وذهن مردم ریشه دواند و همین وحدت بود که جوانان اهل تشیع واهل تسنن برای دفاع از کشور به پا خواسته و در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و این راه سرداران پرافتخاری در هشجین برای دفاع از انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند.
رمضانی اضافه کرد: وظیفه جوان امروز که موفق به درک زمان انقلاب نشده این است که خود را با سلاح ایمان و اعتقاد مجهز کند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، راه  امام (راحل) و شهدا ء را ادامه دهند.
وی گفت: دشمن از هر سو در حال حاضر در کمین انقلاب اسلامی است و باید با انتقال فرهنگ اصلی انقلاب اسلامی با قلم، نوشته و رسانه، نسل جدید و نو را از خطرهای دشمنان آگاه ساخت و در برابر هجمه دشمن با انقلابی گری ایستاد.
رمضانی اظهارداشت: ما رهبری داریم که در دنیا راهبری مثل آن وجود ندارد و در زمان انقلاب نیز مردم بارهبری امام راحل به پیروزی دست یافتند.
شیخ حکمت الله رمضانی ایام الله دهه مبارک فجر را به هموطنان در سراسر کشور تبریک گفت و اظهار کرد: الحمدالله وحدت بین جامعه اهل تسنن واهل تشیع برپاست و در جشن های انقلاب اسلامی با حضور گسترده  نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد