سرویس: استانی
کد خبر: 63337
|
12:26 - 1395/11/16
نسخه چاپی

گزارش اختصاصی ؛

پارک تریلرها در معابر عمومی بیله سوار تا کی ادامه می یابد؟+عکس

پارک تریلرها در معابر عمومی بیله سوار تا کی ادامه می یابد؟+عکس
پارک تریلی ها در سطح شهر، یک مشکل مدیریتی است، لذا مصوبات شورای ترافیک شهرستان در این خصوص باید اجرا شود که تاکنون اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، با وجود پارکینگ پایانه مرزی شهر بیله سوار که محیطی امن برای کامیونداران است اما همچنان شاهد حضور کامیونها در کوچه و خیابان وحتی پیاده روها هستیم این درحالی است که مسولین پارکینگ امادگی دارند با قیمت توافقی و مناسب نسبت به پذیرش کامیونها اقدام کنند.

با توجه به اینکه  پارک تریلی ها در سطح شهر، یک مشکل مدیریتی است، لذا مصوبات شورای ترافیک شهرستان در این خصوص باید اجرا شود که تاکنون اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

 

 

با نگاهی به حوادث رخ داده در سطح کشور همچون حادثه ساختمان پلاسکو و اقدامات پس از حادثه مسئولان در خصوص مقاوم سازی دیگر ساختمانهای پرخطر این موضوع را روشن می کند که نباید منتظر وقوع حادثه ای باشیم تا پس از ان به علل ان و مقابله با حادثه بپردازیم.

پارک کامیونها در کوچه ها و پیاده روهای شهر بیله سوار نیز همچون دیگر مسائل پرخطر است که از دید مسئولان مورد غفلت واقع شده است!

 

پارک کردن غیرمجاز و بی رویه تریلرها مخصوصا تانکها و دنباله بندها در معابر عمومی علاوه بر زشت شدن سیمای شهر، موجب از بین رفتن آسفالت، ایجاد تصادفات، بروز مشکل در خدمات رسانی در تنظیف شهر،الودگی صوتی، الودگی هوا، ایجاد ناهنجاری در زیبائی شهر و از همه مهمتر نارضایتی اهالی را به همراه دارد.

 

 البته مالکان این دستگاهها میتوانند بخاطر رعایت حقوق شهروندی نسبت به پارک ان در محلهای مجاز اقدام و مسئولین تیر پارک هم با تعهد اخلاقی که قانونا هم در حفظ اموال موظف هستند نسبت به صیانت از ان همت نمایند تا مشکل فوق نیز در شهر ما با تدبیر خود همشهریان حل و فصل شود.
گزارش از: بهروز پیری

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد