سرویس: گرمی
کد خبر: 63663
|
23:06 - 1395/11/21
نسخه چاپی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:

ازادی کشور با قطع دست بیگانگان از امور کشور اتفاق افتاد

ازادی کشور با قطع دست بیگانگان از امور کشور اتفاق افتاد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی با ازادی کشور، دست بیگانگان را از دخالت در امور کشور قطع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در نشست تخصصی مبلغین، مبلغات و ائمه جماعت شهرستان گرمی که در محل دفتر امام جمعه شهرستان گرمی برگزار شد، با بیان اینکه امسال بی شک شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن ماه خواهیم بود، گفت: دفاع از مظلومین جهان از جمله مردم فلسطین جزوه آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: از بین رویدادهای مهمی که در دو قرن اخیر در تاریخ کشورمان به وقوع پیوسته وقوع انقلاب اسلامی است که این انقلاب ازادی، امنیت و عزت کشور را در گرو قطع دست بیگانگان از دخالت در امور کشور می دانستند، بنابراین آرمان مبارزه با سلطه بیگانگان در انقلاب اسلامی پررنگ تر و جدی تر بوده است.

 

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی تقدم حفظ منافع ملی کشور نسبت به هر چیز دیگری بالاتر است، گفت: در کشور نهادها و بخش های مختلفی باید با حفظ وحدت و همکاری در راستای حفظ منافع ملی فعالیت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی  کشور را پیش ببرند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به لزوم استفاده از اینترنت و فضای مجازی به عنوان ابزارهای ارتباطی اشاره و تصریح کرد: اینترنت و فضای مجازی ابزارهای ارتباطی هستند که مانند تیغه های دولبه ای هستند که هم می شود به فراخور نیاز استفاده مفید از آن داشت و هم ممکن است استفاده منفی و نادرستی از آن صورت بگیرد.

 

حجت الاسلام ستوده گفت: شبکه های اجتماعی در فرآیند تبادل ارتباطات دارای آثار مثبت و منفی هستند که ائمه جماعت می توانند با اطلاع رسانی لازم و هشدارهای جدی در خصوص سوء استفاده هایی که از این فضا ها می شود مردم را آگاه تر کنند.

 

وی افزود: امروزه فضای مجازی از فضای واقعی جدی تر گرفته می شود و گستردگی این فضا و جذابیت های آن باعث شده فضای مجازی از فضای واقعی جلوتر بزند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد