سرویس: گرمی
کد خبر: 63696
|
14:39 - 1395/11/22
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

ایستادگی در برابر ظلم مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی است

ایستادگی در برابر ظلم مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی است
امام جمعه گرمی گفت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی، ایستادگی ملت در برابر ظلم و حمایت از مظلوم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه گرمی  امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، با وجود نامساعد بودن هوا همانند سالهای قبل جواب دندان شکنی به یاوه گویی های استکبار به ویژه آمریکا بود.

 

خطیب جمعه گرمی مهمترین ویژگی انقلاب و رمز پیروزی آن را ایثار و ایستادگی  ملت در برابر ظلم و حمایت از مظلوم دانست و گفت: ایثار ملت ایران در دوران انقلاب و هم اکنون، جوابی به زیاده خواهی های آمریکا و سران کشورهای غربی است.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار ستیزی، شجاعت و اعتماد به نفس و ایجاد روحیه بیدادگر از دیگر دستاوردهای استکبارستیزی است، افزود: نهادینه شدن روحیه استکبارستیزی در بین ملت ایران سبب پیروزی‌های بزرگی بوده است که دشمنان و مستکبران را در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود مایوس کردند.

 

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در ادامه حیات مبارک خود  به بصیرت امت و شناخت توطئه‌های دشمنان در دفع سریع آنها نیاز دارد که همه باید در این مسیر تلاش واقعی انجام دهیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین صفری با تأکید بر انقلابی ماندن مردم و مسئولان افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، الهام گرفتن اهداف آن از قرآن کریم است.

 

وی با اشاره به شیطنت های آمریکا و کشورهای استکباری بویژه در دوران حکومت پهلوی  اظهار کرد: ایران در طول 38 سال گذشته با وجود تمام تحریم ها، اقتدار و استقلال خود را حفظ کرده است.

 

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه دولت آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی باید به این امر آگاه باشند و با تکیه بر توان داخلی، زمینه پیشرفت روز افزون کشور را فراهم کنند.

 

امام جمعه گرمی همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر الگو گرفتن از سیره و سلوک ایشان تأکید کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد