سرویس: سیاسی
کد خبر: 63707
|
16:02 - 1395/11/22
نسخه چاپی

فرمانداری گرمی:

ایران اسلامی تبلوری از ظرفیت های ملت بزرگ و تجلی اراده خدا است

ایران اسلامی تبلوری از ظرفیت های ملت بزرگ و تجلی اراده خدا است
فرماندار گرمی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: جمهوری اسلامی ایران تجلی اراده خدا و تبلوری از ظرفیت های ملت بزرگ ایران سرافراز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، ابراهیم امامی، فرماندار گرمی در سخنرانی بعد از راهپیمایی 22بهمن در شهرستان گرمی با اشاره به اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موجب شد امید در دل مستضعفان زنده شود، افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی، با تاسی از آموزه های اسلامی حامی مستضعفان شد.

 

فرماندار گرمی با بیان اینکه نظام ستم‌شاهی و وابسته پهلوی، مردم را در تنگنا قرار داده بود، گفت: امام راحل با شعار انقلاب فرهنگی و تاکید بر استقلال کشور مردم را از تنگناهای به وجود آمده رهایی بخشید.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دورترین نقاط ایران اسلامی هم از امکانات لازم برخوردار هستند، تصریح کرد: با وجود مشکلات متعدد، دولت در جهت رفع محرومیت، توسعه عدالت اجتماعی و گشایش های اقتصادی تلاش می کند.

 

ابراهیم امامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دو ارزش جهانی مردم سالاری و دین سالاری را در کنارهم دارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تبلوری از ظرفیت های ملت بزرگ ایران و تجلی اراده خدا در قالب این ملت بزرگ اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: استقلال به معنای واقعی کلمه خواسته اصلی ملت و امام راحل بود که این ملت بزرگ با هدایت و رهبری امام و با اتکا به قدرت خدا در مقابل ابر قدرت های دنیا ایستاد تا در تمام ابعاد و عرصه ها استقلال واقعی خود را بدست آورد. 

 

فرماندار گرمی گفت: مردم شهرستان گرمی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد