سرویس: اقتصادی
کد خبر: 63796
|
12:28 - 1395/11/24
نسخه چاپی

یادداشت روز صبح مغان؛

ننگ نجومی

ننگ نجومی
مسئولان با برچیدن ننگ نجومی بگیران و مفسدان اقتصادی شادی را بر لبان مردم نمایان کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان،سالگرد انقلاب اسلامی با همه شادیهایش و افتخاراتی که مردم در سال 1357 به رهبری امام خمینی(ره) به بار آورده بودند در دهه فجر امسال همچون سالهای گذشته گرامی داشته شد و بار دیگر مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن انتخاباتی سراسری در تائید نظام برگزار کردند و رای 100 درصدی در تایید انقلاب اسلامی دادند.

با وجود در صحنه بون مردم از اول انقلاب تاکنون و همراهی اکثر مسئولان در عرصه های مختلف  سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی اما عده ای اندک از مسئولان بی توجه به حقوق حقه مردم، شادی جشن انقلاب را به ناامیدی و یاس تبدیل کرده اند و ننگ فیش های حقوقی، املاک نجومی و اختلاس های کلان بانکی را بر بدنه نظام وارد کرده اند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال که پرشورتر از هر سال دیگری برگزار شد این خواسته را نمایان تر ساخت که برخی خواص بی بصیرت و پول پرست سینه چاک غرب، هیچ جایگاهی در این کشور نداشته و بزودی از صحنه انقلاب و نظام اسلامی برچیده خواهند شد.

برخورد با حرام خواران نجومی بگیر که رهبری انقلاب چند ماه پیش به لزوم شفاف سازی و برخورد قاطع مسئولان مربوطه تاکید کرده بودند هنوز عملی نشده و مع الاسف عده ای نیز ان را به فراموشی سپرده اند.

با وجود اعلام تعداد نفرات نجومی بگیر توسط دیوان عدالت اداری کشور چرا خائنان نظام و سارقان بیت المال معرفی و مجازات نشدند در حالیکه خواسته مردم معرفی و مجازات ان ها بود؟

رهبری معظم انقلاب در اولین سخنان خود در خصوص پرونده نجومی بگیران فرمودند: این موضوع نباید مشمول مرور زمان شود.

این نکته ظریف و پیش بینی شده ایشان گویای این مطلب بود که رهبری کاملا واقف بود که پرونده حقوق های نجومی شامل مرور زمان شده و از یاد خواهد رفت و به این خاطر بارها این موضوع را به مسئولان تذکر داده و می دهند.

بیان ساده در باب نجومی بگیران و رسیدگی به پرونده ها آن است که مسئولان مربوطه یا نمیخواهند رسیدگی کنند و یا در کار قانونی خود کوتاهی میکنند اما بدانند که مردم همچنان منتظر اقدام آنها خواهند بود.

حال که همه مسائل در باب حقوق های نجومی واضح و آشکار شده، مسئولان با عمل به قانون و برخورد قاطع با حرام خواران، مردم مستضعف را که در ابتدای انقلاب همراه امام راحل و امروز نیز در کنار امام خامنه ای حفظه الله سالگرد انقلاب را جشن گرفتند امیدوار کرده و با برچیدن ننگ نجومی بگیران شادی را بر لبان مردم نمایان کنند.

یادداشت: بهروز پیری

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد