سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 63897
|
15:09 - 1395/11/26
نسخه چاپی

طی حکمی؛

"قدرت مهرآوران" رییس آموزش و پرورش اصلاندوز شد

"قدرت مهرآوران" رییس آموزش و پرورش اصلاندوز شد
آیین تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز با حضور مسئولان استان و منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز امروز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش مجموعه آموزش و پرورش گفت:عسگر فرجی رییس سابق آموزش و پرورش اصلاندوز تلاش بسیاری در جهت پیگیری مسائل و مشکلات آموزش و پرورش انجام داد که جای تقدیر دارد.که امیدواریم در سمت دیگر مسیر موفقیت خود را طی کند.

وی افزود:آموزش و پرورش اصلاندوز در زمینه های مختلف توسعه یافته که این موفقیت ها به واسطه تلاش آموزگاران ، معلمان و مجموعه آموزش و پرورش حاصل شده است.

بخشدار اصلاندوز ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جدید آموزش و پرورش اصلاندوز ابراز امیدواری کرد که وی در زمینه های مختلف آموزش و پرورش این منطقه تلاش کند.

مینایی از مجموعه آموزش و پرورش اصلاندوز و دیگر ادارات بخش نیز خواست در راستای رفع مسایل و مشکلات و همچنین در اجرای برنامه های آموزش و پرورش با رییس جدید این اداره  همکاری موثر داشته باشند.

در ادامه کمال عالی زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل همکاری مسئولان ادارات و فرهنگیان و اصحاب رسانه با رییس جدید آموزش و پرورش اصلاندوز را خواستار شد و بر تکریم ارباب رجوع در اداره توسط عوامل آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای فرجی در طول خدمت در آموزش و پروش اصلاندوز برای مهرآوران بعنوان رییس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

عالی زاده در پایان متن احکام صادره از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل را قرائت و توسط بخشدار اصلاندوز تقدیم رییسان قبلی و جدید آموزش و پرورش اصلاندوز شد.

همچنین عسگر فرجی رییس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ضمن ارائه گزارشی از طول خدمت 3 سال و 9 ماهه خود در اداره، برای مهرآوران رییس جدید این اداره آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

قدرت مهرآوران رییس جدید اداره آموزش و پرورش اصلاندوز نیز در سخنانی با قدردانی از تلاشهای مجدانه فرجی رییس قبلی اداره ، از فرهنگیان و مسئولان ادارات و نهادها خواست با همدلی و همکاری در راستای پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش بیش از پیش اینجانب را همراهی کنند.

به گزارشارس تبار،آیین تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور بخشدار اصلاندوز،معاون آموزش ابتدایی اداره کل و رییس سازمان آموزش و پرورش عشایری استان اردبیل،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،عوامل آموزش و پرورش و اصحاب رسانه در سالن جلسات آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد.

انتهای پیام/

برای مشاهده تصاویر با کیفیت بر روی عکسها کلیک کنید..

 

 
 
 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد