سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 63930
|
12:48 - 1395/11/27
نسخه چاپی

9 سال گذشت؛

بلاتکلیفی مدرسه شبانه روزی لاهرود با 95 درصد پیشرفت فیزیکی

 بلاتکلیفی مدرسه شبانه روزی لاهرود با 95 درصد پیشرفت فیزیکی
امام جمعه لاهرود گفت: مدرسه شبانه روزی لاهرود 9 سال پیش شروع شده که در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود گفت: 28 سال پیش عملیات عمرانی سد سبلان شروع شده اما هنوز به بهره برداری نرسیده است و مردم این منطقه با دریافت تسهیلات از 30 الی 300 میلیون ريال در آن مشارکت داشته که در حال حاضر با مشکل بازپرداخت مواجه شده است.

 

وی افزود: منابع طبیعی زمین‌های کشاورزی مردم را به بهانه مرتع بودن در اختیار می‌گیرد که برخی از مشکلات رفع شده اما همچان مردم با مشکل مواجه هستند.

 

وی تاکید کرد: مدرسه شبانه روزی لاهرود 9 سال پیش شروع شده که در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده است لذا برای تکمیل این مجموعه که ظرفیت پذیرش دانش آموزان شهر لاهرود را داراست 250 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

 

امام جمعه لاهرود گفت: جمعیت 10 هزار نفری شهر لاهرود به علت عدم ارائه خدمات زیر ساختی و انشعابات به 3 هزار نفر کاهش یافته است.

 

وی افزود: مردم این شهر برای احداث دانشگاه پیام نور پول جمع آوری کرده بودند که پول مردم رفت اما از دانشگاه هم خبری نشد.

 

وی همچنین در خصوص توسعه امام زاده سید ابراهیم لاهرود گفت: استاندار اردبیل در سفر به این بخش قول 500 میلیون ريالی برای توسعه آن داده بود که هنوز محقق نشده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد