سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 63988
|
14:35 - 1395/11/29
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر عنوان کرد؛

بی توجهی ستاد بحران مشگین‌شهر به بازگشایی معابر و راه‌های ارتباطی شهرستان

بی توجهی ستاد بحران مشگین‌شهر  به بازگشایی معابر و راه‌های ارتباطی شهرستان
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: با بارش برف شهر به هم ریخته و به تعطیلی کشیده شده است به طوری که کوچه و خیابان‌های این شهر برای رفت و امد عمومی بسته شده اما هنوز خبری از ستاد بحران شهرستان نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 29 بهمن ماه با اشاره به دیدار نخست وزیر سوئد با رهبر انقلاب گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری اظهار کردند که در طول یک و نیم سال گذشته مقامات غربی توافقات زیادی را انجام داده‌اند اما همه آن‌ها بر روی کاغد بوده و هیچ اقدام و عملی صورت نگرفته است لذا انتظار می‌رود توافقات با کشور سوئد عملیاتی شود.

 

وی افزود: توافق به معنی کاغذ بازی نیست بلکه باید این توافقات پیگیری و به نتیجه برسد.

 

وی ادامه داد: شورای امنیت ملل که کشور سوئد نیز در آن عضویت دارد باید تلاش کند تا این شورا به وظایف خود عمل کند اما متاسفانه شورای امنیت ملل به زندانی برای برخی از قدرت‌های بزرگ تبدیل شده است.

 

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: برخی کشورهای غربی خصوصاً آمریکا در تمام درگیریهای منطقه‌ای نقش اصلی داشته است.

 

وی تاکید کرد: مهمترین ظرفیت جمهوری اسلامی ایران جوانان تحصیل کرده، بانشاط و آماده بکار با عزم و اراده ای قوی است.

 

وی با اشاره به مسئله فلسطین گفت: مسئله اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین است که سرزمین‌های این کشور به دست رژیم صهیونیستی اشغال شده است و این منطقه سرزمینی کاملاً استراتژیک در منطقه است که 67 سال این کشور غصب و اشغال شده است لذا سیاست راهبری جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

 

وی افزود: راه اعتلای جمهوری اسلامی ایران توکل به خدا و عدم اعتماد به دشمنان اسلام است لذا نباید در محاسبات دشمن غرق شویم بلکه باید دشمنان را شناسایی و با آنها مقابله کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: با بارش برف در این شهرستان شهر به هم ریخته و به تعطیلی کشیده شده است به طوری که کوچه و خیابان‌های این شهر برای رفت و امد عمومی بسته شده و خبری از ستاد بحران شهرستان نیست و اکثر راه‌های روستایی شهرستان به علت بارش برف بسته شده است و زنگی مردم مختل شده است لذا لازم است در اسرع وقت ستاد بحران شهرستان تشکیل و به سرعت برای بازگشایی معابر وارد عمل شوند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد