سرویس: وبگردی
کد خبر: 63990
|
15:12 - 1395/11/29
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

مردم از نجومی بگیران گله مند هستند

مردم از نجومی بگیران گله مند هستند
امام جمعه سرعین گفت: مردم ایران با هر کسی که با نظام و ولایت فقیه دشمنی دارد را نبخشیده و از نجومی بگیران و پرداخت حقوق های نجومی گلایه مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،حجت الاسلام اصغری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرعین با اشاره به قیام  ۲۹ بهمن تبریز  اظهار داشت:این قیام سرمنشاء و سرآغازحرکت‌هایی شد که روحیه جسارت و حق‌خواهی ملت ایران را افزایش داده و آتش زیر خاکستر ملت را شعله‌ورتر کرد و ما نبایدحادثه دلخراش آن موقع را  از یادها دور کنیم تا بدانیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم .

امام جمعه سرعین در ادامه با بیان سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره آشتی مردم و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه مگر مردم ایران با هم دشمن هستند گفت :مردم ایران با هر کسی که با نظام و ولایت فقیه دشمنی داشته  گلایه مند خواهند بود و هیچ وقت آنها را نمی بخشند.
حجت الاسلام اصغری اظهار کرد: مقام معظم رهبری از پرداخت های نجومی و کم کارهای مسئولین  رنج می برد و ناراحت هستند و تبعیض در قبال مردم جز بدترین اعمال به حساب می آید.

وی تصریح کرد:این حقوق به یغما رفته از بیت‌المال باید برگردانده شود و کسانی که در این امر دست‌درازی داشتند باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند.

اصغری افزود: مردم باید بدانند چه کسانی در این خیانت‌ها دست داشتند و دست‌درازی به بیت‌المال چه عواقبی دارد که ضروری است تاوان آن را نیز پرداخت کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد