سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 63992
|
15:26 - 1395/11/29
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

مردم هرگز با فتنه گران آشتی نخواهند کرد/وظیفه مسئولان خدمت بی منت به مردم است

مردم هرگز با فتنه گران آشتی نخواهند کرد/وظیفه مسئولان خدمت بی منت به مردم است
امام جمعه اصلاندوز مهمترین وظیفه مسئولان را خدمت خالصانه و بی منت به مردم دانست و گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف وظیفه مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نمازجمعه اصلاندوز با اشاره به روز جمعه 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهدای قیام قم در سال 56 گفت: مردم خون گرم آذربایجان و تبریز به همین مناسبت دیداری با رهبر فرزانه انقلاب داشتند و در این دیدار رهبر معظم انقلاب، راهپیمایی مردم در یوم الله 22 بهمن را آبروی نظام، انقلاب و ایران دانستند و افزودند: مسئولان نباید این حضور را به معنای گلایه نداشتن مردم تصور کنند.

وی با بیان اینکه مردم هرگز با فتنه گران آشتی نخواهند کرد افزود:رهبر معظم انقلاب از همین زاویه به تعبیر مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان آشتی ملی اشاره کردند و با بی‌معنی دانستن این تعبیر و انتقاد از پر و بال دادن به آن در روزنامه‌ها، گفتند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت:سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حال پایان یافتن است و مسئولان دولت و دیگر قوا باید به مردم گزارش دهند در این زمینه چه کرده اند؟

حجت الاسلام اسدزاده از حضور پر شور ملت بزرگ ایران بخصوص مردم و عشایر غیور اصلاندوز در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور باشکوه و گسترده امت اسلامی ایران گویای وحدت و انسجام ملی و هراس‌ناپذیری از دشمنان و پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای است.

امام جمعه اصلاندوز راهپیمایی 22 بهمن را پیامی برای مسئولان دانست و افزود:مردم به وظیفه خود عمل کرده و می‌کنند حالا نوبت مسئولان است بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

وی از مسؤولان خواست بستر خدمت را برای رفع مشکلات مردم فراهم و اجرایی کنند تا مردم گلایه‌مندی نداشته باشند چرا که این ملت شایسته بهترین خدمات در رفاه و امنیت بوده و حضورشان در همه جا پشتوانه است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فرا رسیدن 29 بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز علیه رژیم ستم‌شاهی، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از برگ‌های زرین حماسه‌های ملت غیور ایران است و این قیام در 29 بهمن سال 56 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با قدردانی از زحمات رییس سابق آموزش و پرورش اصلاندوز و ضمن تبریک برای رییس جدید آموزش و پرورش برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد .

وی با بیان اینکه آموزش و پروش رکن رکین ملت و اسلام است افزود:در آموزش و پرورش باید انتخاب مدیران و معلمان مدارس از روی تجربه و سابقه در نظر گرفته شود.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه آموزش و پرورش محل جولانگاه برخی افکار و جناح بازی نیست،از رییس آموزش و پرورش خواست نقاط مثبت رییس قبلی آموزش و پرورش اصلاندوز را تقویت و دنبال کند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان گفت:ریزش بارشهای اخیر به عنوان نزول رحمتهای الهی نشان از لطف خداوند به مردم است و باید همه شکرگزار نعمتهای پروردگار متعال باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد