سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 63999
|
17:24 - 1395/11/29
نسخه چاپی

بنازم مدیریت مدیران مشگین شهری را!

بنازم مدیریت مدیران مشگین شهری را!
بارش برف سنگین از دیروز در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شده و همچنان به آرامی در حال بارش است و این شهرستان زیر انبوهی از برف و سرما فرو رفته اما خبری از ستاد بحران نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، اینجا در مشگین شهر خدا بندگانش را فراموش نکرده است و با نزول نعمت بیکران برف خوانی گسترده است که مخلوقش شکر به جای آوردند.

 

اما گویای برخی از مدیران سخاوت وکرم الهی را برنمی تابند و با بی توجهی به معابر و بی خیالی برای رفع و رجوع برخی مشکلات ناشی از بارش برف می خواهند مردم به زحمت بیافتند و خدای ناکرده از نزول این نعمت مسرور نشوند.

 

چند روز پیش در همین سایت مطلبی منتشر شده بود که در آن امام جمعه ،نماینده و فرماندار شهرستان خطاب شده بود و از اوضاع بسیار نامساعد خیابان‌های شهر و چاله ها و گودال های بی شمار سخن به میان آمده بود با خود گفتم شاید برای آسفالت کردن خیابان‌ها بودجه کلانی لازم باشد -البته اینگونه هم هست- ولی با خودم گفتم این دلیل نمی شود هیچ کاری صورت نگیرد و مردم هزینه سوئ مدیریت ها را بپردازند.

 

امّا در این دو روز اخیر دیدم برخی از کارها به بودجه آنچنانی نیاز ندارد بلکه همّت می خواهد و یک جو غیرت، تا با دستگاه‌های موجود خیابان‌ها برف روبی شوند.

 

گویی آقایان مدیران علم غیب دارندو می‌دانندکه به هنگام بارش برف سنگین و با وجود خیابان‌ها مملواز برف کسی مریض نمی شود و گذرش به بیمارستان نمی افتد، شاید به زعم این آقایان کسی در ایام برفی نان نمی خورد و اگر بسیاری از نانوایی‌ها بسته باشند اشکالی پیش نمی آید و خلاصه اینکه این مدیران دوست دارند مردم در روزهای غیر برفی چونان فوتبالیست های ماهر مثل مِسی با اتومبیل های خود تمرین در بیل در خیابان کنند و در روزهای برفی نیز با چند تا سگ سورتمه سواری کنند و یا با اسکی سواری برای مسابقات جهانی آماده شوند، البته این مدیران شاید به این فکر هستند که در فوتبال روی دست برزیل وآرژانتین و در اسکی روی دست اتریشی ها و سویسی ها بلند شوند و از این طریق مشگین‌شهر را جهانی کنند، غافل از اینکه اوضاع نابسامان و گودال های بی نظیر خیابان‌ها و فلج شدن زندگی شهروندان در ازدحام برف بهترین گزینه برای شهرت جهانی مشگین شهر است.

 

ای کاش بزرگان صنعت وتکنولوژی جهان ساز و کاری تعریف کنند که درمشگین شهر مردم بیمار نشوند، نان نخورند و اتومبیل هایشان در هنگام سقوط در چاله ها وگودال‌ها آسیبی نبیند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد