سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64030
|
10:44 - 1395/11/30
نسخه چاپی

یادداشت/

طرح بی اساس " آشتی ملی " با " باغیان " نظام

 طرح بی اساس " آشتی ملی " با " باغیان " نظام
برخی‌ها در آستانه انتخابات با پیاده سازی ترفندهایی همچون طرح "آشتی ملی"، خواهان قلمداد ساختن اختلاف ها، مسائل و مشکلات میان مردم یا ... هستند؛ در حالی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری "مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟".

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، یکی از عوامل اصلی پیوند هر ملت و حکومت بر آمده از آن، میزان صداقت، شفافیت، پایبندی به باورها و ارزش های بین کارگزاران آن نظام و مردم است.

در جمهوری اسلامی ایران نیز روحیه انقلابی گری، استکبار ستیزی، حفاظت و حراست از آرمان های امام، رهبری و انقلاب از جمله پیوند های میان امت و حکومت است؛ مصداق این پیوند قلبی و انقلابی بین نظام و مردم را می توان حضور حداکثری و دشمن شکن مردم در بهبهه های اوایل انقلاب و پس از آن حماسه 9 دی و خیز های انقلابی 13 آبان و 22 بهمن و ... را عنوان کرد.

با وجود برخی بی مهری ها، اختلاس ها، نجومی بگیران، عدم برخورد با فیش های کثیف، مدیران شیشلیک خور، بی اعتباری ویزای ایرانی، تضرر به منابع نفتی کشور با قرارداد های بی اساس نفتی، بی دادی رکود و تورم، تعطیلی کارگاه ها و کارخانه ها، نقض حقوق شهروندی، تبعیض های اجتماعی و اقتصادی و ... که از سوی نورچشمی ها و ذخایر انقلاب! صورت گرفته و اصل نظام را زیر سوال برده اند؛ علنی و مشهود است که با این وجود حضور های حماسی و انقلابی امت همیشه در صحنه ایران اسلامی هر آن جا که نظام و انقلاب احساس خطر می کند در همه عرصه ها و در حمایت از نظام و انقلاب حضور می یابند.

این پایبندی مردم به نظام و باورهای انقلابی بدخواهان و یاوه گویان را هرآن ناامید و ایران اسلامی را باری دیگر در برابر فتنه ها و دسیسه ها بیمه می کند.

ایران اسلامی، جامعه ای است که مبانی حکومت آن نه بر مبنای دیکتاتوری و نه بر مبنای وراثت خاندانی حاکم طرح ریزی شده‌است؛ بلکه تنها معیار واحد پی ریزی آن، آرمان الهی، آموزه های تشیع دوازده امامی، پایبندی به ولایت فقیه، وحدت کلمه، برابری و برادری و پایبندی به دستاوردها و ارزشهای انقلابی می باشد؛ مرم این سرزمین پیوند خود را تا روز رسیدن به آرمان بزرگ تشیع که تشکیل حکومت منجی است ادامه خواهند داد.

لذا انقلاب اسلامی و نقطه عطف بین حکومت و مردم از دیرباز بر اساس همین اصل برای خنثی سازی فتنه های دشمنان پی ریزی شده است و در مسیر این هدف و تا روزی که این اهداف را جهانی نکنند، این انقلاب و نهضت همچنان ادامه دارد و به عنوان الگو و پیشگام ملتهای آزاده جهان باقی خواهد ماند.

همانطور که عنوان شد در پس بی مهری های ملموس و مشهود برخی از مدیران و مسئولان دولتی، مردم همچنان پایبند این اصول هستند.

اما در این میان برخی ها با پیاده سازی ترفند هایی همچون مطرح ساختن "برجام" و "حقوق شهروندی" در آستانه انتخابات و اخیراً هم طرح مسئله "آشتی ملی"، خواهان قلمداد ساختن اختلاف ها، مسائل و مشکلاتی میان مردم یا ... هستند؛ درحالی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری" "مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟".

این درحالی است که خود مردم با حضور حماسی و انقلابی خود در 22 بهمن این طرح و مسئله سیاسی را رد کردند و اعلام داشتند که امت اسلامی بصورت متحد حافظان اصلی انقلاب و اسلام هستند.

با این وجود چه کسی می‌خواهد با چه کسی آشتی کند؟ اصلاً چه کسی با چه کسی قهر هستند؟ آیا طرح این سوال از سوی برخی ها ب صلاح مملکت می باشد؟ آیا این طرح فرمایشات مقام معظم رهبری را نقض نمی کند؟

امت اسلامی همچنان پیشروی اهداف انقلابی خود، پایبند رهنمود های امام راحل و رهبر انقلاب هستند ولی در این میان با آنانی که با امام و مردم نساختند و فتنه کردند و عاشورا را بی حرمت شمردند، به امام(ره) اهانت کردند، بسیجی را برهنه و کتک زدند، اصل نظام را زیر سوال بردند و انواع هتاکی‌ها را به مقدسات و شعائر اسلام و انقلاب کردند؛ هیچگاه آشتی نمی کنند؛ چرا که این باغیان و شورشیان بودند که ارکان و اصول مردمی و انقلابی نظام را بی ارزش قلمداد کردند و پیوند بین مردم و نظام را به سخره گرفتند تا نفوذ های جریانی و فردی دشمن بیش از پیش بر علیه این نظام کاربردی تر عمل کنند.

ولی مردم ایران اسلامی بیش از پیش با بصیرت وافر همه ی فتنه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند و باری دیگر این انقلاب را سرافراز و مقتدر بر کرسی اعتقادات و ارزش های مردمی و انقلابی نشاندند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد