سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64040
|
12:30 - 1395/11/30
نسخه چاپی

سرپرست فرماندار مشگین‌شهر تاکید کرد؛

ضرورت راه اندازی سریع مرکز درمانی معتادان TC در مشگین‌شهر

ضرورت راه اندازی سریع مرکز درمانی معتادان TC در مشگین‌شهر
سرپرست فرماندار مشگین‌شهر گفت: مواد مخدر علاوه بر ضرر و زیان اقتصادی آسیب‌های جبران ناپذیری در ساختار فرهنگی و اجتماعی جامعه به بار آورده است لذا راه اندازی سریع مرکز درمانی معتادان TC در مشگین‌شهر امری ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، میرعلی رحیمی‌زاد سرپرست فرماندار مشگین‌شهر در جلسه مشترک با دبیرمبارزه با مواد مخدر استان و دادستان عمومی شهرستان خواستار راه اندازی سریع مرکز درمانی معتادان (TC) شد.

 

وی در این جلسه با اشاره به نقش آموزش و اجتماعی کردن و اثرات زیان بار این پدیده شوم گفت: مواد مخدر علاوه برضرر و زیان اقتصادی آسیب‌های جبران ناپذیری در ساختار فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به بار آورده است.

 

وی افزود: براساس نتایج پژوهش‌های انجام گرفته یکی از متغییرهای اصلی فروپاشی بنیان خانواده‌ها  مواد مخدر و آثار سوء مصرف آنهاست.

 

رحیمی زاد در بیان ابعاد مخرب خرید و فروش و مصرف مواد مخدر گفت: مسئولان و متولیان این امر باید از طریق رسانه‌های جمعی نسبت به آگاه سازی خانواده ها و جوانان از آثار ویران کننده مواد مخدر اقدام کنند.

 

سرپرست فرماندار مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: مبارزه و فرهنگ سازی در زمینه مواد مخدر نیاز به عزم همگانی داشته و ادارات و دستگاه‌های فرهنگی باید خارج از وظایف سازمانی برنامه های آموزشی در این حوزه را تدوین و اجرا کنند.

 

در ادامه جلسه رحیمی‌نیا دادستان شهرستان با بیان اینکه هیچ عذر شرعی و قانونی در برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر از طرف مسئولان قابل قبول نیست اظهار کرد: دادگستری مشگین شهر در برخورد با سوداگران مرگ و محکومین مواد مخدر هیچ گونه اغماض و چشم پوشی ندارد.

 

وی گفت : قانون با صراحت نسبت به تفکیک و شفاف سازی وظایف ادارات در زمینه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر اقدام کرده و هرگونه تسامح و تساهل در برخورد با پدیده خانمانسوز مواد مخدر غیر قابل بخشش می باشد.

 

در پایان مراسم از فعالان مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی شهرستان در خصوص کشفیات اخیر تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد