سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64042
|
13:40 - 1395/11/30
نسخه چاپی

برگزاری آزمون مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری در اردبیل

 برگزاری آزمون مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری در اردبیل
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: آزمون دوره های تخصصی "مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی" و "راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی " با 74 شرکت کننده در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، قادر تقی زاده گفت: همزمان با برگزاری آزمون جامع به صورت متمرکز در سراسر کشور،  دوره های تخصصی "مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی" و "راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی " با 74 نفر شرکت کننده درحضور نماینده دفتر مطالعات آموزش گردشگری، رئیس حراست و کارشناس آموزش گردشگری اداره کل روز جمعه 29 بهمن ماه سال جاری در ساختمان دانشگاه علمی کاربردی مرکز مدیریت صنعتی استان برگزار شد.

 معاون گردشگری استان اضافه کرد: دوره های آموزشی مذکور در پژوهشکده مدیریت صنعتی و شرکت تعاونی تدبیر گستران اردبیل که از موسسات دارای مجوزگردشگری از این اداره کل هستند، برگزار شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ آزمون مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی با 120 سؤال به مدت 110 دقیقه و آزمون راهنمایان ایرانگردی وجهانگردی با 160 سؤال در مدت 130 دقیقه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نتایج امتحان پس از یک ماه اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به هر یک از فراگیران إعطا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد