سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64053
|
22:55 - 1395/11/30
نسخه چاپی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی خبر داد؛

جذب 51میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در گرمی

جذب 51میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در گرمی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: شهرستان گرمی با جذب و ارائه 51میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی رتبه دوم استانی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عظیم احمدی  در گفتگو با خبرنگارسیفاراز کسب رتبه دوم شهرستان گرمی در جذب و ارائه تسهیلات ماشین آلات و ادوات کشاورزی در بین شهرستانهای استان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان گرمی از لحاظ امکانات ماشین آلات کشاورزی و گسترش طرحهای خاکورزی حفاظتی از مجهزترین و موفق ترین شهرستانهای استان می باشد، افزود: در این شهرستان حدود یک هزار 940 دستگاه انواع تراکتور و 179 دستگاه کمباین وجود دارد که حدود 50 درصد این دستگاهها عمرمفید بالای 13 سال دارند.

 

احمدی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با جذب و ارائه 51میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی ضمن کسب رتبه دوم در استان به اهداف حمایتی دولت تدبیر و امید از کشاورزان جامه عمل پوشیده است.

 

وی افزود:  در این راستا 142 دستگاه انواع تراکتور ، 10 دستگاه کمباین و بالغ بر 200 دستگاه ادوات کشاورزی برای کشاورزان شهرستان گرمی معرفی شده است.

 

احمدی اظهار کرد: وامهای ارائه شده به کشاورزان با نرخ بهره 15 درصد بوده  که با بخشودگی 3 درصد ی از نرخ بهره عادی  باهدف حمایت از کشاورزان بصورت 5 ساله به متقاضیان پرداخت گردید.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد