سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64059
|
09:13 - 1395/12/01
نسخه چاپی

رفت و آمد در کوچه‌ها به سختی انجام می‌گیرد؛

لزوم توجه شهرداری مشگین‌شهر به بازگشایی کوچه‌ها

لزوم توجه شهرداری مشگین‌شهر به بازگشایی کوچه‌ها
مردم مشگین‌شهر از دیروز شروع به برف روبی حیات خود کرده و آن را در کوچه‌ها انباشته‌اند به طوری که در برخی از کوچه‌ها رفت و امد به سختی انجام می‌گیرد لذا لازم است شهرداری با دستگاه های برفروبی نسبت به بازگشایی کوچه ها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، در چند روز گذشته شهرستان مشگین‌شهر شاهد بارش برف سنگین بود برفی که اکثر معابر عمومی، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر و راه‌های روستایی شهرستان را بست و موجب گرفتاری مردم در منازل شد.

 

با توجه به اینکه دو روز از این بارش برف سپری شده و مردم از دیروز شروع به برف روبی حیات خود کرده و آن را در کوچه‌ها انباشته‌اند به طوری که در برخی از کوچه‌ها رفت و امد به سختی انجام می‌گیرد و تا زمانی که شهرداری اقدام به خارج کردن برف با خودرو از محله‌ها نکند شهر با برف پوشیده خواهد ماند و مردم مجبور هستند تا آب شدن برف این سختی را تحمل کنند.

 

هر چند از دیروز نیروهای خدماتی شهرداری برای پاکسازی معابر اصلی شهر اقدام کرده‌اند و خوشبختانه تا حدودی معابر اصلی شهر بازگشایی شده اما این خدمات رسانی می‌بایست در محلات نیز ادامه یابد تا در آستانه سال جدید که مردم بی صبرانه برای خانه تکانی شب عید برنامه ریزی کرده‌اند طبق برنامه به استقبال سال جدید روند.

 

مسعود خیرجو شهرداری مشگین‌شهر گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده با کمیته بحران شهرستان نیروها ، تجهیزات  و ماشین آلات برفروبی خود را در حال آماده باش کامل نگه داشتیم و از نخستین ساعات بارش رحمت الهی عملیات خود را جهت بازگشایی و نمک پاشی معابر آغاز کردیم و به منظور تأمین آسایش و رفاه حال شهروندان و عبور و مرور ایمن مردم نسبت به برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی معابر و خیابانهای سطح شهر اقدام شده است.

 

وی افزود: در دو روز گذشته به علت تداوم بارش کار برای برفروبی و نمک پاشی سخت شده بود این درحالی است که بسیاری از مسیرها و خیابانهای اصلی بیش از ۶ بار برفروبی شده اند اما ما از تلاش دست برنخواهیم داشت و با برنامه ریزی و همکاری همه ی نیروهای خود در مرحله اول معابر اصلی و در مرحله بعد خیابانهای فرعی برفروبی خواهند شد.

 

شهردار مشگین شهر از تمام شهروندان خواست با توجه به بارش سنگین برف با نیروهای شهرداری همکاری نموده و از ریختن برف به خیابانها و مسیرهای تردد خودداری نمایند تا بتوانیم عملیات برفروبی را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

 

خیرجو خاطرنشان کرد:شهرداری نهادی خدمتگذار بوده و تمام وقت خود را صرف ارائه خدمات به شهروندان خواهد نمود و این تلاشها شبانه روزی ادامه تداوم خواهد یافت تا شهروندان مشکلی از بابت انجام امورات یومیه خود نداشته باشند و رضایت شهروندان بهترین پاداشی خواهد بود که از طرف آنها به خادمان خود خواهند داد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد