سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64076
|
10:42 - 1395/12/01
نسخه چاپی

فرماندار کوثر:

اینترنت نسل سوم و چهارم در شهرستان کوثر راه‌اندازی شد

اینترنت نسل سوم و چهارم در شهرستان کوثر راه‌اندازی شد
فرماندار کوثر گفت: اینترنت نسل سوم (3G) و چهارم (4G) با همکاری مسئولین امر در شهرستان کوثر راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، علیرضا علیپور گفت: با تلاش و پیگیری های مخابرات و دیگر ادارات امر شهرستان کوثر اینترنت 3g و 4g همراه اول در این شهرستان با اعتبار 2 میلیارد ریال سرمایه گذاری و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: همچنین برای فعال سازی اینترنت 3g و 4g ایرانسل پیگیری های لازم انجام یافته است که در آینده ای نزدیک این اینترنت نسل های سوم و چهارم در شهرستان فعال خواهد شد.

چراغعلی زاده، رئیس اداره مخابرات شهرستان کوثر نیز در گفتگو با کوثرخبر گفت: اداره مخابرات شهرستان اینترنت پرسرعت همراه اول (3G-4G) در منطقه یک و دو شهری را نصب و راه اندازی کرده است، فلذا همشهریان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و تعویض سیم کارت به USIM می توانند از سرویس فوق استفاده کنند.

به گزارش کوثرخبر، با راه‌اندازی شبکه نسل سوم و چهارم همراه اول، برای اولین بار در شهرستان، مشترکان تلفن همراه و کاربران می‌توانند اینترنتی با کیفیت  را تجربه کرده و با استفاده از سیم‌کارت‌های همراه اول به عنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید، خدمات  (3G) و (4G) را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

لازم به ذکر است که پیش از این شهرستان کوثر از اینترنت نسل های اولیه بهره مند بود که پیشتر نارضایتی اهالی بخصوص جوانان را موجب شده بود که انتظار می رود پیش از این همه مطالبات اینترنتی اهالی مرتفع شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد